Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Kjetil skal skrive dialekt. OMG! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hehe, dykken he ståore fårrventninge nå. Nåinår () he æ jo nævnt fårr fleir siø sia. Ho æ fin. Men ska mi bjønne å snakke sport ijænn ellår? Blei møe åff tåpikk nå. Å tru dykken om stafetten i mårra? Tru allri mi klare meir ænn fjære-fæmte, men de æ låv å håbe. Sæiåren stænne nåkk mællom Russlann å Tysklann. Men viss mi klare å hænge mæ på dei to føsste, Flatlann klare de seff, men skeptisk te hvem som bli fjære dame på lage. Jaja, da var det gjort Håper ikke på advarsler fra mod for dette. Har nok av dem Endret 13. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Flatland - Svendsen - Rogstad - Berger Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Svendsen ja Spennende. EDIT: Svarte. Skal jo til Hovden med gjengen i helga Blir ikke mye sport da Da må dere heie på Flatland for meg! Endret 13. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Snakker om Bonnevie-Svendsen, ikke "Hagle" Svendsen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Snakker om Bonnevie-Svendsen, ikke "Hagle" Svendsen. Vet det Er ikke gal ho heller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Trodde ikke at du hadde hørt om henne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Trodde ikke at du hadde hørt om henne. Snakk om å undervurdere dine debattanter! Hørt om Bjørndalen eller? Endret 13. januar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Du trodde jo at man kunne stille med sju løpere i VM (fellesstarten), så tenkte at du ikke hadde peiling. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neuner var da ikke gal heller Men håper vi klarer pallen i alle fall i morgen! Hvis ikke blir jeg skuffet! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du trodde jo at man kunne stille med sju løpere i VM (fellesstarten), så tenkte at du ikke hadde peiling. Glipp Trodde fellesstart alltid, uansett gikk på verdenscup. Ser alle renn om våren (ikke mye jakt da) utenom til helga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Da burde du nok forberede deg på å bli skuffet. EDIT: Svar til DJ. Endret 13. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Å nei da! Denne gangen greier vi det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Du trodde jo at man kunne stille med sju løpere i VM (fellesstarten), så tenkte at du ikke hadde peiling. Glipp Trodde fellesstart alltid, uansett gikk på verdenscup. Ser alle renn om våren (ikke mye jakt da) utenom til helga. Ser du ikke på jaktstarten? Hvordan kan du se alle renn da? Å nei da! Denne gangen greier vi det Det sier du hver gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jaktstart er jo elsk! Det sier du hver gang. Ja, og? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Men innsatsen er like skuffende hver gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 IKKE DENNE GANGEN! Håper jeg i alle fall! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg jakter ikke så mye etter nyttår, derfor ser jeg mye skiskyting. Har ingenting med jaktstart å gjøre Tror Latias var ironisk, men at ikke DJ skjønte det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 IKKE DENNE GANGEN! Håper jeg i alle fall! Hoho. Norge vinner i morgen. Jurjeva () gjør en perfekt etappe, mens resten av laget failer totalt for russerne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg jakter ikke så mye etter nyttår, derfor ser jeg mye skiskyting. Har ingenting med jaktstart å gjøre Tror Latias var ironisk, men at ikke DJ skjønte det Tror faktisk ingen av oss tok den. IKKE DENNE GANGEN! Håper jeg i alle fall! Hoho. Norge vinner i morgen. Jurjeva () gjør en perfekt etappe, mens resten av laget failer totalt for russerne. Ja, det skjer i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå