fiskebollebiff Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Heller litt for mye husovd spør du meg. Er andre som fortjener noen av prisene hans etter min mening. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Vel fortjent til Hushovd. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Heller litt for mye husovd spør du meg. Er andre som fortjener noen av prisene hans etter min mening. Åh? Og her nevner vi i fleng. Vel fortjent til Hushovd. Veldig fortjent! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nå skal vi ikke spore så alt for mye av her, men det er utrolig mange som ikke forstår hvor stort det er å vinne VM på landevei. Fullt fortjent til Thor! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Orientering er risikosport. Orientering Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Aksel dropper slalåm grunna sjukdom. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Nett-tv slår virkelig ny rekord i udugelighet i dag. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Faen at mennenes løp starter på likt med kampen........ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Ja, irriterer meg som faen. Herrene har startet først alle de siste dagene og selvfølgelig skal det ikke skje i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Johaug imponerer så langt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hun åpnet jo knallhardt. Så håper hun ikke stivner mot toppen. Men er imponerende så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Hun har flere år hatt den beste tiden opp bakken, så dette er vel "som forventet". Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Therese er en rakett Barneskirenn dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Det året Johaug presterer godt i resten av Touren blir hun en stor utfordrer. Hun er jo helt rå i den bakken her. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Mange bratte fjell i Dalsbygda, ja :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Johaug er helt rå i bakkene. Imponerende andreplass! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Haha. De norske er raskest opp. Johaug minuttet raskere enn neste. Sykt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Johaug Kristoffersen Elden Jacobsen Flugstad-Østberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Herlig innsats av de norske! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 3 beste bakketidene er av 3 norske jenter. Maktdemonstrasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå