DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 LEKESTUE!!! Flatland!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 HERLIG DANMARK!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Hva er oddsen for at startnr. 78 Hitzer ender 1.29.6 bak Flatland i mål? EDIT: Æsj, NRK viste det ikke. Poenget var at NRK sendte sendingen i opptak. Endret 8. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Har blitt ein god norsk dag dette. Største nedturen var vel Romøren i andre omgang. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Ikke lenge til mesterskapene begynner nå! VM i alpint, Garmisch Partenkirchen: 8. februar - 20. februar Ski-VM, Oslo: 24. februar - 6. mars 2011 VM i skiskyting, Khanty-Mansiysk: 3. mars - 13.mars Det gledes Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jeg er arbeidsledig hele høsten og julen, begynner i ny jobb og jobber lørdag. Hva skjer? Jo norske seire over hele linja... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Jobb videre du! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 hvorfor i all Verden denne negativiteten mot å gå ned på farten? når en hopper som Thornbichler hopper langt over evne, så må man nesten gå ned på farten slik at man ikke står i fare for at folk som Koch skal kunne få mer enn gode enkelthendelsersom i dag. i dag hoppet Koch langt over evne og vant. hadde farten vært større ville det vært ett ganske skjevt bilde mellom høy fart og lengde og dyktighet og lengde... Koch hoppet langt over evne og vant? Si meg, har du noengang sett et skiflyvningsrenn? Mannen har vært stabilt i toppen av skiflyvning i mange år. Thurnbichler hoppet over evne ja, men de kunne vente med å sette ned farten da han hoppet i en gruppe med relativt dårlige hoppere og Thurnbichler var meget heldig meg forholdene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Noen som ser på Idrettsgallaen? Pål Trulsen har slips likt som de buksene de ble så kjent for. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er klart en ser det. Tarjei Bø vant prisen for årets gjennombrudd - vel fortjent. Fint slips ja . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Vel fortjent til Bø, absolutt! Dobbeltseier for han i år da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Årets forbilde var også det jeg vil kalle en fortjent pris. Lenke til kommentar
xmariannex Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hei! Vet noen av dere hvor jeg kan se tour de ski i morgen på nettet ? Befinner meg i USA, men kan ikke gå glipp av finalen.. Og nrk nett tv funker tydeligvis ikke i utlandet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Orientering er risikosport. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Er jo det. Så du ikke han svensken for noen år siden som skadet seg stygt da han fikk en pinne gjennom magen? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Orientering er risikosport. Ble vel kalt for åpen klasse etterpå Lenke til kommentar
xmariannex Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Nei, skjerp dere da! Orientering er verdens beste sport ! no joke! mer sosialt enn å løpe rundt i skogen som en individualist finner man ikke! Men helt seriøst! orientering er sosialt.. alle er så trivelige! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Sikkert ingen som er trivelege i andre idrettar. Lenke til kommentar
xmariannex Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 tviler ikke på d.. men prøv orientering, så vil du særiøst finne et helt spesielt miljø ;D Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hehe... reint bord for Tor Hushovd. Velfortjent spør du meg. (selv om jeg ikke er det minste interessert i sykkel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå