Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og akkurat i det jeg skriver det så hopper Thurnbichler 210m noe som sikkert betyr at faggotgjengen av en jury går ned på farten.

Jada de går ned :thumbdown:

ÅÅÅÅÅÅÅÅ det er faen meg så tragisk at jeg spyr. Den nye regelen skulle redde hoppsporten. Men juryen utnytter den så mye at det er totalt ødeleggende.

ET langt hopp, og de går ned på farten. Det er faen meg tragisk. Tenk om denne hopperen hadde en god dag? Jeg skulle ikke sagt noe om 10-15 hoppere hoppet på grensa til det forsvarlige. Men når de setter ned farten så er det ingen lange hopp, og dermed et drittkjedelig renn. Regelen skulle bare vært for vind, ikke avsats. Den skulle vært konstant.

Lenke til kommentar

og akkurat i det jeg skriver det så hopper Thurnbichler 210m noe som sikkert betyr at faggotgjengen av en jury går ned på farten.

Jada de går ned :thumbdown:

ÅÅÅÅÅÅÅÅ det er faen meg så tragisk at jeg spyr. Den nye regelen skulle redde hoppsporten. Men juryen utnytter den så mye at det er totalt ødeleggende.

ET langt hopp, og de går ned på farten. Det er faen meg tragisk. Tenk om denne hopperen hadde en god dag? Jeg skulle ikke sagt noe om 10-15 hoppere hoppet på grensa til det forsvarlige. Men når de setter ned farten så er det ingen lange hopp, og dermed et drittkjedelig renn. Regelen skulle bare vært for vind, ikke avsats. Den skulle vært konstant.

Helt enig! Satt akkurat og tenkte de samme tankene selv for et par dager siden. De bruker den kun for å være over-safe og gå ned på avsatsen og aldri for å kunne gå opp igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...