DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Schmid går bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Æsj, den bitre fjerdeplassen. Godt løp likevel av Jan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 "Vi har tid til å få med oss løpet til Ida Njåtun før vi skal over til Tour de France." Haha. :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Hehe hørte den jeg og Rart hvordan Chapuis kollapsa, men det var kanskje bare total smørebom Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Sa hun tour de france nok en gang? Jeg var på kjøkkenet, men syntes jeg hørte et svakt "france" sive ut fra høytalerene Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 johaug og kowalczyk fikk en grei ledelse nå. håper de fortsetter å kjøre nå etter spurten Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 dette begynner å ligne på noe Therese! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det er slik jeg vil se nordmennene i langrennsporet! Slå til fra start og være i tet i hele løpet, for å så komme på pallen. Ikke noe taktikk piss om å ligge helt bak i feltet og gamble. Sykt bra prestasjon av Johaug og Elden! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 sterkt av Johaug idag, hun behersker skibakken godt har jeg hørt, så hun kan komme på pallen imorra Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Det finnes faktisk ikke noe tristere enn å se skiflyvning hvor de dårligste lander oppe på 140-160m med presset fart og elendige forhold. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 og akkurat i det jeg skriver det så hopper Thurnbichler 210m noe som sikkert betyr at faggotgjengen av en jury går ned på farten. Jada de går ned Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Da var man tilbake i Bodø. Å som jeg har savnet et nett som er så dårlig det er nærmest umulig å kjøre nett-tv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Du må ikke se på, McHansern.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 og akkurat i det jeg skriver det så hopper Thurnbichler 210m noe som sikkert betyr at faggotgjengen av en jury går ned på farten. Jada de går ned ÅÅÅÅÅÅÅÅ det er faen meg så tragisk at jeg spyr. Den nye regelen skulle redde hoppsporten. Men juryen utnytter den så mye at det er totalt ødeleggende. ET langt hopp, og de går ned på farten. Det er faen meg tragisk. Tenk om denne hopperen hadde en god dag? Jeg skulle ikke sagt noe om 10-15 hoppere hoppet på grensa til det forsvarlige. Men når de setter ned farten så er det ingen lange hopp, og dermed et drittkjedelig renn. Regelen skulle bare vært for vind, ikke avsats. Den skulle vært konstant. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 og akkurat i det jeg skriver det så hopper Thurnbichler 210m noe som sikkert betyr at faggotgjengen av en jury går ned på farten. Jada de går ned ÅÅÅÅÅÅÅÅ det er faen meg så tragisk at jeg spyr. Den nye regelen skulle redde hoppsporten. Men juryen utnytter den så mye at det er totalt ødeleggende. ET langt hopp, og de går ned på farten. Det er faen meg tragisk. Tenk om denne hopperen hadde en god dag? Jeg skulle ikke sagt noe om 10-15 hoppere hoppet på grensa til det forsvarlige. Men når de setter ned farten så er det ingen lange hopp, og dermed et drittkjedelig renn. Regelen skulle bare vært for vind, ikke avsats. Den skulle vært konstant. Helt enig! Satt akkurat og tenkte de samme tankene selv for et par dager siden. De bruker den kun for å være over-safe og gå ned på avsatsen og aldri for å kunne gå opp igjen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 En ting Scheie kan er å gjette lengder Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Supert førstehopp av Sutreøren!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 For et hopp av Romøren!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 VAKKERT, VAKKERT HOPP av Romøren. Hvorfor han ikke får 19,5/20 er undrende. Fant ikke noe å utsette på i stilen! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 VAKKERT, VAKKERT HOPP av Romøren. Hvorfor han ikke får 19,5/20 er undrende. Fant ikke noe å utsette på i stilen! Helt enig. Det er blitt litt rutine å klage på dommerene, men det hoppet der var jo helt ekstremt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå