Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men Jurjeva er litt bedre. Uenig. Like gode? Muligens. Andre sammenslåing du ødela! Hva mener dere om min nye avatar, btw? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hvilket avatar? Ser bare det gamle... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men Jurjeva er litt bedre. Uenig. Jeg skjønner hvorfor du liker jaktjenta bedre, jaktgutt. Den traff blink. Pluss at hun er finere. Og kan norsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Sånn ja. Trakk på F5. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Se der ja. Avataren sin det Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvilket avatar? Ser bare det gamle... Hæ? Haren og hagla ennå? Ikke det jeg ser. Men vent og se da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jurjeva er bedre. Håper Flatland gjør en kjempeetappe i morgen, og Norge vinner! Har du tenkt å ringe henne, Kjetil? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Se der ja. Avataren sin det Det blikket er noe annet enn Jurjeva Huffameg Likner på Berger Jurjeva er bedre. Håper Flatland gjør en kjempeetappe i morgen, og Norge vinner! Har du tenkt å ringe henne, Kjetil? Nja, adda henne på Face Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jurjeva er bedre. Håper Flatland gjør en kjempeetappe i morgen, og Norge vinner! Har du tenkt å ringe henne, Kjetil? Nja, adda henne på Face Hvordan vet du at det er henne? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jurjeva er bedre. Håper Flatland gjør en kjempeetappe i morgen, og Norge vinner! Har du tenkt å ringe henne, Kjetil? Nja, adda henne på Face Hvordan vet du at det er henne? Det vet jeg ikke Men var hennes navn og hennes bilde. Og forhåpentligvis hennes venner Hvem ville lage en køddeprofil for henne? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sikkert ikke så vanskelig. Bilde av henne og uforståelig norsk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forresten: La oss kappe. Jeg skal prøve å bli venn med Flatland der, og dere leter etter Jurjeva Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hvem ville lage en køddeprofil for henne? Hvem vil ikke det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sikkert ikke så vanskelig. Bilde av henne og uforståelig norsk. Uforståelig? Glad du ikke har hørt min dialekt Husker du Jorun Stiansen som vant idol for noen år siden? Sånn snakker jeg De ville jo ha programmet tekstet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Forresten: La oss kappe. Jeg skal prøve å bli venn med Flatland der, og dere leter etter Jurjeva Skaff meg billetter til Ruhpolding, så burde det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Vi får tekste det du skriver og da.... Endret 13. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Sikkert ikke så vanskelig. Bilde av henne og uforståelig norsk. Uforståelig? Glad du ikke har hørt min dialekt Husker du Jorun Stiansen som vant idol for noen år siden? Sånn snakker jeg De ville jo ha programmet tekstet. Dere passer visst perfekt sammen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi får tekste det du skriver og da.... Ja, gidder du? Kan jo ike skrive dialekt her Eller jo, mitt neste innlegg blir på dialekt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Vi får tekste det du skriver og da.... Ja, gidder du? Kan jo ike skrive dialekt her Eller jo, mitt neste innlegg blir på dialekt. Det var liksom en elendig spøk da du skriver allerede Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen grunn til at ikke vi har nevnt Dordi Nordby Eller Neuner.. For at det ikke skal bli helt babethread tilstander: Noen som tilfeldigvis har VM programmet for langrenn og skiskyting så vi kan tippe litt gullvinere på de forskjellige øvelsenee? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå