DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Idiot går jeg for. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Det hadde eg og gjort for å skjule en av de to andre. Heller å fremstå som en idiot enn å være en kjerring f.eks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Problemet er at det bare var en kjerring (mamma) hjemme utenom meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Personlig melding til DJ: Skru på NRK2, det er klart for skiskytterstafett fra Oberhof! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 For kjerringer? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Personlig melding til DJ: Skru på NRK2, det er klart for skiskytterstafett fra Oberhof! Takk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 For kjerringer? Nei, for menn. Gårsdagens stafett må gåes om igjen, for Lars Berger ødela alle skivene ved å bomme sju av åtte skudd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Damene følger opp på første skyting! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har slutta å se på dameskiskyting. Si i fra hvis det blir topp 10 da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Si i fra hvis det blir topp 10 da. Ligger på 9. plass nå. Haha, Russland. Har FIRE strafferunder allerede etter to skytinger. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 For kjerringer? Nei, for menn. Gårsdagens stafett må gåes om igjen, for Lars Berger ødela alle skivene ved å bomme sju av åtte skudd. Hva med Ustiugov da? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Hva med Ustiugov da? :!: Som sagt, Lars ødela alle skivene. Det er derfor alle bommet på de siste par skytingene. Bare jeg som synes at Tora Berger burde få gå førsteetappen? Bortkasta talent å be sin beste skiskytter ta inn 2-3 minutter på ankeretappen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Skjer med Ukraina? doping? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Skjer med Ukraina? doping? Evt. ræva skyting av resten av de store lagene. Norge, Tyskland og Russland konkurrerer alle om siste plassen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Skulle vært skøyter på NRK1, men reprise på skiskyting. På NRK2 er det nå half pipe i snowboard. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Nå er det på tide med skiskyttersprint! Bø skal kjøre med gul trøye for første gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Synd tåken kanskje gjør at det avlyses. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Vi er i gang i hvert fall, så satser på at går etter planen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Håper jeg og. Artig med skiskyting igjen i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Os bommer. Didn't see that one coming... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå