Smågal Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 HILDE!!! FANTASTISK! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 JADA! Det hadde jeg faen ikke trodd!!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Eg forsto ikkje Scheie etter hoppet. Han landa på den blå streken og dei snakka om femteplass? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fy faen så absurd herlig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Eg forsto ikkje Scheie etter hoppet. Han landa på den blå streken og dei snakka om femteplass? Enig. Dessuten skulle han få en del pluss også for de dårlige forholdene. Hadde trua, selv om Scheie og Espen var store pessimister selv etter at han landet. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det er gutten sin det, fantastisk hopp! Vel fortjent. Hadde resignert helt her... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hehe, kommentatorboksen gjorde jo bare at seieren ble enda bedre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skjelver, JEG SKJELVER SERIØST!! HOLY FUCKING SHIT! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 HILDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fytti faen! Hadde HELT gitt opp håpet da Bredesen og Scheie var så skråsikker på at det ikke kom til å gå. Sykt. SYYYYYKT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Tredjeplass i sammendraget også. Sweeeeet! Om Bjørndalens siste etappe i går var stort, så må dette bli regnet som større. Var redd forholdene skulle ødelegge for en nordmann nok en gang, men denne gangen gikk det heldigvis veien. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Scheie må legge opp nå, alle med over 1 i matte kunne se at det ble minst en andreplass etter at han hadde landet, men Scheie presterte faktisk å si femteplass :O Jeg sa til en kompis før hoppet at han bare trengte 133m for å vinne, og det stemte jo nesten i hvertfall! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forpulte fuckings jævla snøvær. Ble beordret ut for å måke snø og glemte andreomgang. HOREEEEEE!!!!!!! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Hilde da! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forpulte fuckings jævla snøvær. Ble beordret ut for å måke snø og glemte andreomgang. Beordret? Stå opp for deg sjølv mann (gutt)! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Forpulte fuckings jævla snøvær. Ble beordret ut for å måke snø og glemte andreomgang. Beordret? Stå opp for deg sjølv mann (gutt)! Folk kom ikke inn her en gang. Skulle først ut med hunden i pausen. Kom hjem og ble satt til å måke snø, noe som gjorde at jeg glemte hopprennet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kylling eller kjerring. Klarer ikke bestemme meg.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå