DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Haha. Ole er rett og slett bare rå! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 De som slo over på andre kanaler gikk virkelig glipp av noe! Vind ut av h**vette på siste stående, alle bak Tyskland bommet. Norge kom inn på niende og gikk ut som nr 2 med Tsjekkia like bak. Bjørndalen tapte spurten om andre plassen, men morsomt med tredje plass også på en slik dag Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Hilde vinner kvalliken igjen. Det er tragikomisk. Han hadde ledet hoppuka suveret hadde restultatene vært basert på kvalliken. NÅR SKAL DE PRESTERE I KONKURRANSE? (ja jeg vet Hilde fikk 3. plass sist renn, men uansett) edit: Faen at jeg svitsjet over til TV3 etter Lars Berger Endret 5. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hilde vinner kvalliken igjen. Det er tragikomisk. Han hadde ledet hoppuka suveret hadde restultatene vært basert på kvalliken. NÅR SKAL DE PRESTERE I KONKURRANSE? (ja jeg vet Hilde fikk 3. plass sist renn, men uansett) Nå står jo de beste 3-4 hopperne alltid over kvalifiseringen, så kvalikken blir misvisende. Men jeg er enig med deg i at de sjeldent presterer i konkurranse uansett. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 http://www.vgtv.no/?id=35298&category=3 http://www.tv2.no/play/sport/ovrig?progId=482609 Høres dette ut som en drittunge? Er dette lavmål? Er dette den minst ydmyke i langrennssirkuset? Drit og dra forbannede journalister, pr-kåte x-langrennsutøvere, skihoppere og forumbrukere som lever på sin høye hest. Følte bare for å få det ut... Godt nytt år 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Herlig intervju. Jeg er forøvrig enig med Northug at det er merkelig med sekundstraff for noe svenskene gjorde som lag i OL. Er det OK å sperre feltet om man er to i front? Det burde selvsagt vært skikkelige regler mot det, og nå har man satt et eksempel. Northug hadde tatt den spurten uansett, så dette gjorde FIS bare for å vise hvem som bestemmer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg digger både Berger og Andresen, så vil ikke uttale meg Men Larssern imponerte ikke akkurat i dag. http://www.youtube.com/watch?v=SzYRvaD-xkQ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 35km jaktstart Tour de ski i gang no. Legkov er ute på grunn av sjukdom og Petter mister ein å gå i lag med. Legkov hadde gått ut 10 sekund bak Petter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Bauer tar han vel snart igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Det blir så cruiseseier til Cologna dette at det er vondt å se på. Da tenker eg på hele TdS. Nå er Cologna en kjempekar, men han er ikke norsk Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Hva faen er det gruppa bak Cologna tenker på? Det er jo langt i fra avgjort. Trossalt hele 50 km igjen av touren pr. nu. MYE kan skje med Cologna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Fordi 8 stk synes det er gøy å gå taktisk enn å ta innpå. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 ...og de kaller seg toppidrettsutøvere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Nå begynner de å ta en del her ja! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Nå ser vi hvorfor det brukes kortere løyper i skisporten... Dette er ikke veldig engasjerende å se på! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Hvor jævla vanskelig er det å samarbeide?! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Dette viser jo bare enda en gang at det er tull å snakke om langrenn på samme måte som sykling med fordelen av å komme bakfra i en større gruppe. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor skal man få bonussekunder når man går jaktstart? Slik som Cologna, som leder, vil si at de bak må ta inn 15 sekunder ekstra fordi han vinner etappen. Blir mindre spenning ut av det synes jeg i hvert fall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Tåplig at de har jaktstart før siste etappe, samler jo bare feltet så alt de har gjort hittil er poengløst... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 håper ikke planen til kristiansen er at Johaug må gå sammen med kristoffersen og vente på hun. Johaug må bare gå innpå de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå