Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som slo over på andre kanaler gikk virkelig glipp av noe! Vind ut av h**vette på siste stående, alle bak Tyskland bommet. Norge kom inn på niende og gikk ut som nr 2 med Tsjekkia like bak. Bjørndalen tapte spurten om andre plassen, men morsomt med tredje plass også på en slik dag :D

Lenke til kommentar

Hilde vinner kvalliken igjen. Det er tragikomisk. Han hadde ledet hoppuka suveret hadde restultatene vært basert på kvalliken. NÅR SKAL DE PRESTERE I KONKURRANSE?

(ja jeg vet Hilde fikk 3. plass sist renn, men uansett)

edit: Faen at jeg svitsjet over til TV3 etter Lars Berger :(

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Hilde vinner kvalliken igjen. Det er tragikomisk. Han hadde ledet hoppuka suveret hadde restultatene vært basert på kvalliken. NÅR SKAL DE PRESTERE I KONKURRANSE?

(ja jeg vet Hilde fikk 3. plass sist renn, men uansett)

Nå står jo de beste 3-4 hopperne alltid over kvalifiseringen, så kvalikken blir misvisende. Men jeg er enig med deg i at de sjeldent presterer i konkurranse uansett.

Lenke til kommentar

http://www.vgtv.no/?id=35298&category=3

http://www.tv2.no/play/sport/ovrig?progId=482609

Høres dette ut som en drittunge? Er dette lavmål? Er dette den minst ydmyke i langrennssirkuset? Drit og dra forbannede journalister, pr-kåte x-langrennsutøvere, skihoppere og forumbrukere som lever på sin høye hest.

Følte bare for å få det ut...

Godt nytt år :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herlig intervju.

Jeg er forøvrig enig med Northug at det er merkelig med sekundstraff for noe svenskene gjorde som lag i OL. Er det OK å sperre feltet om man er to i front?

Det burde selvsagt vært skikkelige regler mot det, og nå har man satt et eksempel. Northug hadde tatt den spurten uansett, så dette gjorde FIS bare for å vise hvem som bestemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...