Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Kanskje en fordel med bedritne skyteforhold for Lars? Med tanke på at han stort sett bommer likevel 1 Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 veldig bra av Lars! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jævla tysker. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Bra av tyskeren. Stakkars sjekker. veldig bra av Lars! Ikke denne gangen Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Lars sprekker totalt med 3-4 bom på en av skytingene. Det slår ikke feil. 4 runder ja. 7 bom på 1 skyting. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Berger SUUUUUUUGER 4 runder Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Fantastisk av Berger Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Haha, dette er latterlig. Big Bang Theory reprise på TVNorge for de som er interessert. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da vet vi hvem som ikke skal gå stafetten under VM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Alle er enige om at dette er Larserens siste stafettløp? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 *Skrur på NRK2* Resultatliste: 1-17 uten Norge. *Slå av TV* Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Å jeg som droppa powernap'en for å se stafetten Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Å jeg som droppa powernap'en for å se stafetten Kjipt. Du får ta'n nå! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Klarer vi TOPP 10? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Berger og Andresen har alltid vært en jævla stor vits på standplass. Jeg fatter begriper ikke at(spesielt Andresen) har fått så mye sjangser på landslaget. Greit nok Berger er et par hakk bedre enn Andresen, men det er forsatt skuddår mellom topplasseringene hans. Blir så irritert hvert løp når Berger skyter seg totalt bort på standplass. Lærer han ALDRI?! Man skal faktisk trene for å bli bedre, men Berger har nesten ikke hatt noen fremgang siden han kom på landslaget. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg digger både Berger og Andresen, så vil ikke uttale meg Men Larssern imponerte ikke akkurat i dag. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Sykt at vi blir nummer tre, Bergerns latterlige skyting tatt i betrakting. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Tenk at vi skulle få 3. plass a Ole Einar er rååååå i sånne ekstreme forhold Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Helt ærlig, den siste etappen til Ole er noe av det sykeste noen gang. Det å klatre fra 13. til 3. plass, fy faen så rått. Likte hvordan alle bommet 5-6 skudd hver, før Ole Einar kom og viste dem hvordan det skal gjøres! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå