Ideal Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Media bryr seg jo ikke en døyt om at konkurrentene i samme løp til stadighet sperret for han, og klemte han inn mot avgjerding på siden slik at han ikke kunne skøyte, men måtte stake. Denne typen adferd utviser konkurrentene hele tiden. Men det er heeeeelt greit, og ikke usportslig i det hele tatt, ifølge media. Northugs problem nå er rett og slett trynefaktor, mediahestkukene liker han ikke, og nå får han gjennomgå. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Norsk media er elendig. Er ferdig om 1,5 år. DET ER IKKE HÅP HELLER JO!!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Media bryr seg jo ikke en døyt om at konkurrentene i samme løp til stadighet sperret for han, og klemte han inn mot avgjerding på siden slik at han ikke kunne skøyte, men måtte stake. Denne typen adferd utviser konkurrentene hele tiden. Men det er heeeeelt greit, og ikke usportslig i det hele tatt, ifølge media. Northugs problem nå er rett og slett trynefaktor, mediahestkukene liker han ikke, og nå får han gjennomgå. Som fortjent Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Avisene er så jævlig opptatt at Petter tydeligvis er skisportens mest usportslige, og det irriterer meg grønn. Norsk media er elendig. Hvem er mer usportslig? (Regner med at du ekskluderer dopere da jeg ikke regner disse som idrettsutøvere). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Tord Asle med dagens intervju. :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 fikk ikke med meg. Hva sa han? Jeg kom inn under Astrid's intervju... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Om du kommer videre, hva blir planen da? - Neiii.... Det blir vel å krasje mest mulig. Brekke flest mulige staver, men gjøre et forsøk på å ikke brekke skia. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Ser forresten at det er herrestafett i skiskyting og i dag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Når når? Jeg vet bare at Bø ikke mer med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Ser forresten at det er herrestafett i skiskyting og i dag! Jepp. Dessverre stiller ikke Bø ettersom han er syk, men satser på at han er tilbake til de individuelle rennene senere i uka. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Haha. Kowalczyk (stavelse) ute! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Polakken er ute :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Haha. Polakken fortjener ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 fra 1720 på nrk1 og over på nrk2 1740 i følge vgnett Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Nice! Gleder meg! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 hehe det er visst ikke helt bra å multitaske mens man ser på sprint. Satt og heia som F*** på den rødkledde til venstre på oppløpet nettopp fordi jeg var overbevist om at det var Marthe Kristoffersen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Kom igjen Astrid!! EDIT: Faen. Endret 5. januar 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Marte også ute. Faen da, det var nære. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Faen, det var nære for Marthe! Helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå