Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvilken spurt mistet han poengene på? De eg ser her så har han jo ikke sjanse på noenting.... Cologna kommer til å vinne suverent i år. Endret 3. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Den ved 14.5km, sjå video her: http://www.nrksport.no/langrenn/1.7447494 Eigentleg heilt greit spør du meg, ein ting er å velge spor før ein spurt/bakke, ein annan ting er å skifte spor to gonger på 50m. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Helt grei avgjørelse. Kan ikke skifte spor så ofte du vil og sperre uansett du ligger først. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Helt enig Latias. VM er sesongens høydepunkt. Vinner han et pat gull der, er resten av sesongen glemt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Den ved 14.5km, sjå video her: http://www.nrksport.no/langrenn/1.7447494 Eigentleg heilt greit spør du meg, ein ting er å velge spor før ein spurt/bakke, ein annan ting er å skifte spor to gonger på 50m. Hovedegelen for en spurt på et oppløp er at man skal holde seg til det sporet man har valgt ja, men spørsmålet er vel om den samme regelen faktisk gjelder i sånne mellomspurter. Det er jo lov å bytte spor så mye man bare vil underveis i renn tross alt, så lenge man ikke kjører over/hindrer med fysisk kontakt. Så hvis det er tilfelle er det helt klart grunnlag for å anke. Eurosport-folkene syntes bare det var morsomt og snakket aldri om at det kunne være grunnlag for fratrekk iallfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Da gir jeg vel nesten opp de norske. Med denne vinden blir det nok bare fiasko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Fantastisk rått av Hilde! Pallen er sikret! Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 For å sitere Scheie "hadde aldri trodd at han skulle greie dette" Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Så det å ligge hele løpet å runke på 55. plass er bedre enn å ta den helt ut og hjelpe Petter? Jeg er ikke overrasket, dog... Det norske landslagsledelsen er latterlig. De andre norske er ikke gode nok til å kunne bidra med en dritt. De andre løperne som ble tatt ut før tds er jo en vits. De er en vits. En gedigen vits. Treneren Djupvik er den største vitsen av alle. Jeg flirer av fyren. Jeg tillater meg å fortsette å bumpe denne tråden videre i sesongen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1277708 Jeg forlanger rett og slett at landslagsledelsen byttes ut, vi bør ha som prioritet nummer én at Djupvik må sparkes, med verdens største støvel, midt i rævva ut i akerselva, spark spark spark sparrrrrrk fyren NÅ! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Må bare si en gang til, at juryen i tds beviste at de har noe mot Northug. Jeg tviler ikke på at de kan ha jukset med fotofinishen også. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/01/03/sport/langrenn/petter_northug/tour_de_ski/14925517/ Esthen o seter klemmer til med krass kritikk. Han ser vel det samme som oss andre. Våre løpere er de ca 40.-50.nde beste i verden. Det er ikke bra nok. Men han kunne spart seg for å slenge dritt om Northug. Det er bare én konge, han heter Northug, og Esthen o setter burde spare seg fra å komme med lavmåls kritikk når Northug ikke vinner, når han samtidig er førstemann til å sole seg i glansen de gangene Northug vinner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Det er to konger, de heter Dæhlie og Alsgård. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Trodde de hadde lagt opp jeg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Alsgaard har ikke lagt opp, han går langløp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Fantastisk av Marte!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Trodde de hadde lagt opp jeg? Jepp, men de har ikke abdisert som konger Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Søkki, imponerende av Kristoffersen! Første internasjonale (senior) pallplass? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 like tragikomisk å se Kowalchyk i utforbakkene hver gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå