Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Heikkinen vant foran Cologna. Men jeg antar han er irritert fordi Northug ikke vant ;) (han kom vel på ca 17-18 plass ca 15 sekund bak). Så nå er Northug 1.22 bak i sammendrag, men det var vel bare ca 20 sekund bak pallen.

Så sykt skuffet nå... Skal prøve å ikke ta ut alt på Petter, siden det norske landslaget burde hatt to-tre-fire løpere helt i toppen. Men også Petter skuffet på slutten nå. Han var jo oppe der og tok bonussekunder, og da tror jeg automatisk at han vil kjempe om seieren også. Men han er rett og slett ikke i toppform enda.

Man så jo hvor sliten han ble av de to bonuskjempingene. Og den der sikksakkkjøringa for å holde folk bak seg som han måtte ty til for å holde de andre sprinterene bak seg i første bakke sa vel en del :p

Han er som sagt ikke i toppform og det må han nesten få lov til. Satse på at han kommer til VM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det uansett av null betydning da Petter er langt unna formen til å vinne TdS.

Må få sett situasjonen nå, på reprisen.

Han har aldri spurtet mot Hellner, men Hellner tok 15 sekunder, mens Petter fikk 10... Hvorfor slo han ikke bare Hellner i den spurten?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Haha, så latterlig teit å frata poeng pga. det der. Kan ikke si at jeg er særlig overrasket, men gidder ikke å henge med oppi dette. Dette er VM-år, verdensmesterskap på hjemmebane til og med. Det er det som er prioriteringen denne sesongen. Jeg tror Petter bruker TDS som trening, før han slår til på jakten, stafetten og femmila i VM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...