Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg som faen at de ikke viser fotofinishbildene, stoler ikke på folkene i FIS :mad:

Oh god.

Så med en gang Northug taper en spurt så stoler man ikke på FIS?

Jeg tror de vet hva de gjør, og hele verden er ikke IMOT Northug. I tillegg er det ikke bare en fyr som sitter og avgjør hvem som var først.

Hør her, det er et helt legitimt spørsmål!

All den tid vi ikke får se fotofinishbildet, hvordan VET vi med sikkerhet hvem som var først???

Dæhlie var den første som vant med "foten-frem" metoden, da fikk vi alle se bildene. Da kunne alle se at Dæhlie var først.

Nå kunne vi ikke se noenting. Hvordan kan vi vite med sikkerhet, 100% sikkert, at dette ble gjort korrekt?

Så frekk i kjeften som Northug er, så er det mange som rett og slett misliker fyren.

Nylig tok de jo fra han premiepengene fordi han somla litt, det ville de jo ikke gjort hvis de likte fyren.

Greit at når man er frekk i kjeften så må man tåle å få igjen, men her er det rett og slett ting som gjør at folk som har noe personlig mot han ville kunne forskjellsbehandle han.

Så lenge vi ikke får se bilde, så VET ingen av oss hva som er faktum.

Da synes jeg det er et fullstendig legitimt spørsmål å stille:

Ble Northug bortdømt selv om han var først?

For meg kunne det se ut som at Northug var først over streken med foten, men med så elendige bilder vi ble forelagt, kan vi ikke vite dette.

Lenke til kommentar

NRK1

12.20

Tour de ski - Fellesstart med skibytte, menn

Direkte fra Oberstdorf. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn.

13.35

Hopp - 3. renn

Direkte fra Innsbruck. Komm.: Arne Scheie og Espen Bredesen.

15.35

Tour de ski - Fellesstart med skibytte, kvinner

Direkte fra Oberstdorf. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn.

Lenke til kommentar

Irriterer meg som faen at de ikke viser fotofinishbildene, stoler ikke på folkene i FIS :mad:

Oh god.

Så med en gang Northug taper en spurt så stoler man ikke på FIS?

Jeg tror de vet hva de gjør, og hele verden er ikke IMOT Northug. I tillegg er det ikke bare en fyr som sitter og avgjør hvem som var først.

Hør her, det er et helt legitimt spørsmål!

All den tid vi ikke får se fotofinishbildet, hvordan VET vi med sikkerhet hvem som var først???

Dæhlie var den første som vant med "foten-frem" metoden, da fikk vi alle se bildene. Da kunne alle se at Dæhlie var først.

Nå kunne vi ikke se noenting. Hvordan kan vi vite med sikkerhet, 100% sikkert, at dette ble gjort korrekt?

Så frekk i kjeften som Northug er, så er det mange som rett og slett misliker fyren.

Nylig tok de jo fra han premiepengene fordi han somla litt, det ville de jo ikke gjort hvis de likte fyren.

Greit at når man er frekk i kjeften så må man tåle å få igjen, men her er det rett og slett ting som gjør at folk som har noe personlig mot han ville kunne forskjellsbehandle han.

Så lenge vi ikke får se bilde, så VET ingen av oss hva som er faktum.

Da synes jeg det er et fullstendig legitimt spørsmål å stille:

Ble Northug bortdømt selv om han var først?

For meg kunne det se ut som at Northug var først over streken med foten, men med så elendige bilder vi ble forelagt, kan vi ikke vite dette.

Ja personlig syntes jeg det var umulig å se hvem som var foran i akkurat Northug-duellen, og det var en annen duell eller to hvor jeg var helt overbevist om at feil fyr ble dømt først. Grunnspørsmålet er jo enkelt. Hvorfor har de plutselig fått det for seg at visning av foto-finish er feil? hvis ikke de føler de har noe å tape på det er det jo ingen grunn til å fjerne det. Husker en lignende debatt for noen år siden i skihopp da de sluttet å vise bilder av vind...

Og hva søren var greia med at Morilov plutselig ble deklassifisert slik at Legkov gikk videre likevel?

Lenke til kommentar

Så sykt skuffet nå... Skal prøve å ikke ta ut alt på Petter, siden det norske landslaget burde hatt to-tre-fire løpere helt i toppen. Men også Petter skuffet på slutten nå. Han var jo oppe der og tok bonussekunder, og da tror jeg automatisk at han vil kjempe om seieren også. Men han er rett og slett ikke i toppform enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...