Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Og igjen så ble det dobbelt norsk i kvalliken i hopp. Når skal gutta begynne å prestere i konkurranse? Er tydeligvis ikke på trenerfronten problemet ligger, det er i skallene til hopperne. Hehe, enig. Latterlig at de skal vinne kvalifiseringen hver eneste gang, men i konkurransen blir det ikke noe bedre enn en 15. plass. Litt av skylda skal gå til de tullete rennlederne som ikke greier å få til et ordentlig renn, men hovedproblemet ligger nok i mentaliteten til spillerne. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror det ligger i mentaliteten til hopperene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg tror det ligger i mentaliteten til hopperene Går fort i svingene her. Sitter og ser på Chelsea tape samtidig, så skal ikke mye til før ting blir blandet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Hehe Tenkte meg det Er vel kanskje morsommere å se Chelsea tape enn å se dårlig norsk prestasjon i sprint. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 flott kjørt av Østenstad, kanskje en pall er mulig idag Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 De små sekundene? Sett at Colonga vinner idag. Da tjener han 45sek på Northug. Når han i tillegg hadde 20sek før i dag så blir det 1min 5 sek differanse. Og det tar ikke selv Northug igjen på Colonga. oi, er det såppas med bonussekunder ja. Da kan jo ledelsen bli desto større, ettersom Cologna helt sikkert vil ta de føste bounussekundene i morgen. PS: Aldri si aldri om Petter Northug. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Irriterer meg som faen at de ikke viser fotofinishbildene, stoler ikke på folkene i FIS Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Enig. Den siste her og Northug sin spurt så høyst tvilsom ut. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Går fort i svingene her. Sitter og ser på Chelsea tape samtidig, så skal ikke mye til før ting blir blandet. Du må seriøst begynne å holde kjeft. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Haha. Uavgjort er ikke noe særlig dårligere da. Vi øker forspranget, det er det viktigste. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som ser på NRK1 nå? Artig paralellslalåm! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Så et par løp. Trodde det bare var for underholdningens skyld. Men det var jo verdenscup løp Men leser at Skinstad prøver å forklare hvorfor Petter ikke kom seg videre fra kvartfinale. Det er til å spy av. Petter sa selv at han gjorde et par feil valg, men når Skinstad skal komme med sin mening, som om han vet alt, så blir det for domt. En Northug i form ville gått forbi alle i ytterste spor, og ville knokset de fleste i spurten. Det er bare til å innse at han ikke er i toppform enda. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Så et par løp. Trodde det bare var for underholdningens skyld. Men det var jo verdenscup løp Reagerte litt på at det ble delt ut verdenscuppoeng under et så useriøst renn som det tross alt var. Bommen hang fast på den ene løperen og den ene løypen var raskere enn den andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Bommen hang igjen fordi han var for rask ut da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Irriterer meg som faen at de ikke viser fotofinishbildene, stoler ikke på folkene i FIS Oh god. Så med en gang Northug taper en spurt så stoler man ikke på FIS? Jeg tror de vet hva de gjør, og hele verden er ikke IMOT Northug. I tillegg er det ikke bare en fyr som sitter og avgjør hvem som var først. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Irriterer meg som faen at de ikke viser fotofinishbildene, stoler ikke på folkene i FIS Oh god. Så med en gang Northug taper en spurt så stoler man ikke på FIS? Jeg tror gud vet at jeg ikke var veldig seriøs Likevel syntes jeg godt de kan vise fotofinishbildene slik de har gjort endel år.. Bommen hang igjen fordi han var for rask ut da. Sant nok, men showrenn bør være showrenn. Endret 2. januar 2011 av bruno99 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Ja Bruno mente det han skrev både bokstavelig og helt seriøst.... Edit: Litt sein. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Sorry, man vet aldri med supportere. Vi trenger en ironifont. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Eller så kan man begynne å tenke bitte litt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2011 Eller så kan man begynne å tenke bitte litt FIS-hatet er visst sterkt blant mange nordmenn. og det finnes vel ultra-nasjonalister som aldri innser et tap, hva vet jeg? Sorry for at jeg ikke henger på fotballforumet dag etter dag og analyserer deres poster for å vite hva som er seriøst og useriøst når dere poster her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå