MartinF Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Bedritent av Petter. Håpløst! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Klassisk sprint med en Petter som ikke har toppformen inne. Man forventer ikke storeslem da... Hadde dette vært fri hadde han vært der fremme. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Kjempe av Romøren! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Satt og diskuterte med far under klassisk rennet idag. Vi bare begge urolige for at Petter var så langt bak. Han var da veldig sårbar når Lekov og Bauer lå i tet vis de skulle finne på å rykke i en bakke. Men Petter var iskald. Men det vi diskuterte om, var at man trenger ikke vinne eller komme på pallen i hvert renn. Nå mistet Northug bonussekunder, men han er forsatt bare 20sek bak Colonga. Og det er tidsdifferansen, ikke plasseringen som teller. Mens både Lekov og Bauer lå i tet i store deler av løpet og brukte mye krefter, så lå Petter bak og sparte seg. Det hander også mye om å porsjonere kreftene på hver etappe, ikke brenne seg på hvert løp. Da har man lite å rutte med i alpinbakken. Petter, sammen med Colonga er en så god allrounder, at han ikke trenger å gjøre det bra i en spesiell øvelse, men han kan være jevnt god i alle, å forsatt vinne touren. Petter er en taktiker av ragn. Du så det i La Cluza, og idag. Han er iskald! For håpe det ikke går imot han. Han balanserer på en kant hvor han fort kan falle langt bak vis noen i tet stikker. edit: Som sagt, så har Petter hatt en lang konkurransepause når i starten av sesongen. Så han blir bedre å bedre for hvert renn. Så dette kan bare gå oppover! Endret 1. januar 2011 av Pirja Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Nett-TV fungerer ikke! :-( "Vi har dessverre ikke rettigheter til å vise dette programmet på internett" Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Nett-TV fungerer ikke! :-( "Vi har dessverre ikke rettigheter til å vise dette programmet på internett" Samme her! Selv om det står at det skal vises på nett... Jeg håpte det betydde at rennet ikke hadde startet pga vind eller noe slikt, men hvis rennet faktisk er underveis er det jo kjipt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Bare vent eller trykk mange ganger på F5. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Bare vent eller trykk mange ganger på F5. Dette fungerte for deg altså? Det er fortsatt ingen rettigheter hos meg iallfall... Endret 1. januar 2011 av Asmodeanx Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Faen, nå går de vel ned 3-4 bommer, så får vi ikke hopp over 130m..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Langt hopp, det er gøy, men hans egen feil. Bare synd som dere sier over her at nå kommer ingen over 130 mer... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 selv med fall hos motstanderen ble Velta slått ut. sier litt om hvor langt larinto hoppet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Nå er det faen meg i gang igjen. Dette blir vi aldri ferdig med, så sant de ikke går ned 3 avsatser til. Feige jævler. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 5 m/s bakvind vil bare ødelegge hele konkurranse. Så forstår juryen nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Fint det tårnet der i Garmish. Nybygg er det ikke? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 blir vel utsetting nå, siden de ikke har begynt å hoppe enda Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 hmm jeg fant endelig en eurosport-stream og akkurat da stoppet hele konkurransen for vind... Forfriskende å høre enn annen kommentator enn Scheie, men jeg savner ham og Fint det tårnet der i Garmish. Nybygg er det ikke? Ja han fyren på eurosport snakket om at Martin Schmidt vant der i 1999 og at det var før de hadde rekonstruert bakken Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Mener det ikke er mange år siden de bygget om det tårnet der. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Den nye bakken stod ferdig i 2007 og ble brukt for første gang i hoppuka i 07/08-sesongen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) ^ Ja det var det ja. De bygget det om i fjor eller året før tror jeg. Husker hopperne snakket om tårnet før Holmenkollen skulle bygges om også. Hvis jeg ikke husker helt feil. Endret 1. januar 2011 av Trouble Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle ikke de nye reglene forbedre hoppsporten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå