Wheeljack Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Nå eller på kavalkadene? Glemte at Vancouver var i dag. Men den kommer til å gå tre ganger på NRK de kommende dagene, så jeg får nok sett den da. I tillegg så ligger programmet på Nett-TV også. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/695794/ Det gullet til Tora Berger fortsetter å imponere meg. Endret 28. desember 2010 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kvalifisering i Hoppuka nå. Håper inderlig de norske klarer det bra. Ser ikke for meg at de vinner noe, men håper at de ikke faller helt utenfor og det går rett i dass. Endret 28. desember 2010 av Trouble Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jøss... flott kvalifiseringshopp av Sutreøren faktisk. Edit: Men fem tyskere i tet står det mer respekt av. Blanding av sjokk og respekt. Endret 28. desember 2010 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg liker bedre at tyskerene gjør det bra enn østerrikerne... Arne liker den tyske fysioterapauten. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Null interesse for hoppuka, folkens? Førsteomgang er godt i gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det står på, men uten lyd på TVen. Kunne ikke interessert meg mindre, når jeg ser at nordmann på nordmann ryker i første omgang. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Joda. Sitter pal jeg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Positivt at Velta vant duellen sin i hvert fall. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 følger med, men alle de korte hoppa tærer på nå. de må få noe mer fart, ellers blir den en kjedelig annen omgang også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Skandalerenn. Elendige forhold på de siste. Flott hopping av Hilde i disse forholdene! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hører noe om at Velta er disket p.g.a dressen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Haha. Dette er faen meg det mest bedritne hopprennet jeg har sett på flere år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Skandale. Til helvette med hoppuka og FIS! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 dette var ille, 4 østrikere i tet allerde, blir kjedelig å kikke på hoppuka Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er rett og slett helt latterlig at juryen ikke gjør en dritt når de ser at hopprennet går så til helvete at det gjør. At de skal prøve å redde seg inn med å håpe på at de beste hopper langt blir jo også helt håpløst. Kun et par greide å hoppe langt av de lengste. Larinto, en av de store favorittene hopper 112,5 meter og er ute av konkurransen før den i det hele tatt har startet. De har et system som skal hindre dette, men juryen tør ikke bruke den fordi de mener at det vil være urettferdig for de andre. Hva faen er greia med det? Da er det jo bare å gi opp dette systemet når de ikke vil bruke det på noen som helst måte. Dette er rett og slett en stor skandale. Ikke noe annet å si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Tragedierennet vil ingen ende ta. Rune Velta har blitt diskvalifisert. http://www.nrksport.no/hopp/1.7443304 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Velta disket og ja. Makan til håpløst dette skulle bli da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Tragedierennet vil ingen ende ta. Rune Velta har blitt diskvalifisert. http://www.nrksport.no/hopp/1.7443304 Velkommen etter. 4 Østerrikere i tet. Da har de jo fått det akkurat som de vil. De tar jo ingen avgjørelser som kan ødelegge for Østerrikerne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dette lover meget mye bedre i alle fall. Bare synd det kommer alt for sent. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Blir vel 4 østerrikere til slutt også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå