Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hafsaas legger ut om Yaroshenko på Sportsrevyen. Han sier at da han sa Yaro første gang på trenings i et IBU-renn tenkte han bare "faen for en idiot" og misliker at han er dem.

Yaroshenko sier at han uvitende ble dopet og godtok straffen.

Iourieva sier at hun hele tiden har vært ren og at prøvene var feil.

Det er i alle fall en forskjell på de to.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10036946

Fy faen, det er så latterlig at alle disse såkalte "idrettsheltene" våre skal komme med sine meninger om Petter Northug. Ulvang spesielt, han er jo blitt rene homseklatten de siste årene. Faen til tåpelig oppførsel skal man lete lenge etter. Jeg irriterer meg grønn over at janteloven står så sterkt i Norge, og det er ikke lov å skille seg ut eller være BEST.

Jeg kan si meg enig i at Petter er en dårlig taper til tider, men det er vanskelig/umulig å være selvsikker og ydmyk på en og samme gang. Det er sånn Petter er, deal with it. Russerne som har litt den samme mentaliteten som Petter ("Jeg er best!") ga jo faen i at Petter ikke var på pallen, nettopp fordi det ikke er noen big deal!

Det er også blitt litt sånn ekstrem heksejakt på Petter og de negative sidene ved han det siste året i media. Helt siden Flash og NRK klarte å lage en skikkelig negativ sak om en usportslig Northug under OL. Media står sterkt i Norge og store deler av befolkningen sluker alt rått. Det gjør MEG flau. Hvis Eldar Rønning eller han skjeggulf som ikke rekker løp gjør noe galt, så er det ikke en dritt som bryr seg, men med en gang Petter gjør noe så er det helt galskap i media i to uker.

Skal vi ha en tent og en god Petter Northug, så må han få lov til å være Petter Northug og det som hører til. At en middelmådig skiløper som ikke engang har individuelle gullmedaljer (Erling Jevne) sier at noen må begynne å dra Petter i øra, er jo helt irrelevant.

Tidligere "skihelter" hold kjeft, Northug er stor og kommer bare til å bli større. Ut med den faens janteloven, den gjør meg kvalm!

• Liker 8
Lenke til kommentar

*snip*

Tidligere "skihelter" hold kjeft, Northug er stor og kommer bare til å bli større. Ut med den faens janteloven, den gjør meg kvalm!

Det mest fantastiske innlegget jeg har lest på lenge! Fatter ikke at det er mulig å være så tafatte som Ulvang og gutta der. Bare fordi dere ikke var like god som Northug er, ikke like populær og ikke tjente like mye gryn. Petter står for noe nytt i en idrett som har mistet mer og mer interesse de siste årene, takket være han er langrenn moro og interessant å følge.

Lenke til kommentar

Akkurat denne saken synest eg Northug har taklet bra med å unnlate å kommentere saken. Hvertfall mtp at det faktisk er ene og alene støtteapparatet sin skyld at han kom for sent.

Ikke Petter sin jobb å sørge for at han rekker slike ting.

Men okke som, Petter er verdens dårligste taper. Og det er mye av grunnen til at han er så god. Eg liker ikke alt med personen Petter, og skulle gjerne sett at han representerte landet sitt på en annen måte mange ganger. Men hvis alternativet er at han ikke er med lenger så velger eg lett Petter.

Lenke til kommentar

Avisene får feie for egen dør først kanskje....

Men eg syns det er bra de tar opp saken, for det er flaut. Men de kunne godt sjekket litt mer først...

Når det er sagt så føler eg at eg er i full rett til å ønske ting av Petter. Uten landslaget og pengene derfra kunne han aldri kommer dit han er. Nå er jo dette gjensidig da eg aldri hadde kommet dit han er selv om eg fikk penger for å drive med idrett :p

Lenke til kommentar

Uten landslaget og pengene derfra kunne han aldri kommer dit han er. Nå er jo dette gjensidig da eg aldri hadde kommet dit han er selv om eg fikk penger for å drive med idrett :p

Irrelevant. Det var ikke akkurat som at forbundene og sponsorene fora Petter med gullmynter og myrra da han utklassa alt som var fra de tidlig tenårene.

Norge tåler ikke karakterer tydligvis. Petter er helt rå og gjør meg stolt som nordmann at han oppfører seg på måten han gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...