Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ikke mobb Flatland () da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder! Seier og dobbeltseier er ikke så gøy, men siden det kan bli fire-, fem- og seksdobbelt er det litt artig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder! Synes det er gøy jeg :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Extreme makeover! Haha! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ånei, det var kroppen jeg glemte Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er vel fjeset som sucks imo. (Dog, ikke sett kroppen hennes, men det tviler jeg på at jeg vil) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du glemte fjeset. Hahahahahaha :D Ler så jeg griner Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du glemte fjeset. Hahahahahaha :D Ler så jeg griner Er det rart da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nei, er fullstendig enig Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan hadde Arne Scheie greid seg i Norske Talenter/Idol? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Du glemte fjeset. HAHA! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Likr denne best, selv om kvaliteten er dårlig ser du hvertfall musikkvideon Liker sangstemmer til John Hervig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Likr denne best, selv om kvaliteten er dårlig ser du hvertfall musikkvideon Liker sangstemmer til John Hervig Den der er jo epic! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Var da mye morsomt i denne tråden i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå