Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder!

Lenke til kommentar
Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder!

 

Seier og dobbeltseier er ikke så gøy, men siden det kan bli fire-, fem- og seksdobbelt er det litt artig :)

Lenke til kommentar
Hva syntes dere egentlig om sprint? Husker jeg syntes det var utrolig kult i starten, men ettersom Norge dominerer totalt syntes jeg ikke det er noe stort å vinne det lenger.... Syntes det er størt prestisje i å vinne enkeltstater 15 km klassisk og skøyting og 30 og 50 km. Syntes det norske landslaget fokuserer altfor mye på sprint. Det er mellomdistansene som gjelder!

Synes det er gøy jeg :)

 

:love:

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...