Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ohoi, drøyt! Fra startnummer 62?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Når går andreomgang? Satser på at Aksel klatrer enda lenger opp. Jansrud har noen syke andreomganger, så en topp 10 plassering burde være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 12.40 på nrk1, stafett for kvinner nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Flott etappe av både Astrid og Vibeke. Fy faen for noen råe løpere vi har på kvinnesiden. Det blir hard konkurranse om plassene i VM. Ledelsen har et stort luksusproblem når de skal velge ut fire løpere til stafetten. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 For tida er kvinnesida langt betre enn herresida, der Northug er det store lyspunktet når han slår til. Bjørgen er heilt vill for tida, 10 WC-seire på rad. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Herresiden er alt for avhengig av dagsformen til Northug, føler jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Herresiden er alt for avhengig av dagsformen til Northug, føler jeg. Dagsformen til Northug har vel ingen stor betydning for de andre løperne? Rønning, Hjelmeseth, Sundby osv. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vel, spesielt OL var flause helt til Northug gjorde det bra, da var det ok. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Vi så jo igår at både Eilifsen, Gjerdalen og Røthe samt Northug var i tetgruppa helt frem til sisterunden. Hadde Sundby rukket starten så ville garantert han også vært der oppe. Så helt håpløst er det ikke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/19/sport/petter_northug/langrenn/ski/vintersport/14774847/ bot til Northug Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fy faen så tåpelig av landslaget å stille to lag når vi bare har sju løpere! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Tragisk av ledelsen å ikke få ned et ung talent til å ta en av etappene på 2. laget. Viser inkompetentheten hos Skinstad. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Tragisk av ledelsen å ikke få ned et ung talent til å ta en av etappene på 2. laget. Enig. Viser inkompetentheten hos Skinstad. Uenig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Fy faen så tåpelig av landslaget å stille to lag når vi bare har sju løpere! To lag er viktig. Alle må få sjansen, det må være konkurranse om VM-plassene. Så det er ikke tåpelig å stille med to lag. Det som derimot er tåpelig er at man bare har sju løpere på plass. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 At Skinstad er sykt sta, og gjør til tider rare valg er jo allmenkjent. Jeg har ment at landslagsledelsen men Skinstad har gjort mye rart de siste årene. Jeg tror det er mer talent enn treningen som har fått de norske løperene frem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Haha. Latterlig så mye bedre kvinnene våre er enn de andre. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Mix stafetten går visst ikke så bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Lett seier. Merkeleg situasjon med at det mangla ein løpar på andrelaget. Dei låg jo ganske bra an, og så var det plutseleg slutt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 To lag er viktig. Alle må få sjansen, det må være konkurranse om VM-plassene. Så det er ikke tåpelig å stille med to lag. Det som derimot er tåpelig er at man bare har sju løpere på plass. Det var jo det jeg sa. Vi kan stille tre lag for min del, men ser helst at vi har løpere nok til å fullføre... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fantastisk av Haugen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå