Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Sjokk egentlig. Vylegzhanin er jo ikke blant de raskeste i en spurt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiii Dat var trist, men ingen tvil om at Petter er i gang...han vil KNUSE alt fremover Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Eg meiner han låg alt for langt bak når russerne satte inn rykket. Virket helt tom i innspurten... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Synes det så ut som han ble litt blokkert i svingen inn til oppløpet, han fikk aldri opp farten etter det. Men faen heller, et jævla bra løp av Northug! Han er virkelig tilbake, knuser alle i spurten i morgen! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Han er tilbake, mangler bare litt på toppformen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Tror han brukte for mye krefter på å ta igjen russerne på flata før siste bakken. Nå vet vi ihvertall at Petter ikke er umenneskelig, + at det blir desto bedre å knuse babushkagjengen i morgen . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Petter hadde en elendig spurt. Tror ikke jeg har sett så mye kaving i en spurt fra Petter før. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 + at det blir desto bedre å knuse babushkagjengen i morgen . Jasså, går bestemødre på ski i V-cupen?! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Petter hadde en elendig spurt. Tror ikke jeg har sett så mye kaving i en spurt fra Petter før. Såg ut som Petter spurta i ein oppoverbakke, skal nok ikkje sjå vekk frå at prepareringen var ein avgjerande faktor. Mens han andre gjekk dobbeldans måtte Northug stake noko veldig. Greit nok at han er verdensmester i unnskyldninger, men det såg faktisk ut som det stemte. Endret 18. desember 2010 av Zeph Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Var ekstremt mye løssnø på siden der. Men dette viser at Northug er på vei tilbake! At han kommer på 2. plass i en 30km når han ikke er i toppform sier jo bare litt om kapasiteten til Petter. Han er vel den beste i VC til å gå i kjelleren! Han så sliten ut når russerene økte farten i stigningene, men kom seigt tilbake igjen. Det er ikke den samme spruten i slutten som vi er vandt til å se Petter ha. Men uten tvil, han er på vei tilbake. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Aksel inn på andre. 0.65 bak Ligety Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Cyprien Richard inn foran Ligety. Ganske bra kjørt! Og jeg koser meg helt alene her jeg, vært oppe siden klokken halv sju :/ Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Sykt tidlig det skal starte Endret 19. desember 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Hadde det ikke vært for at jeg sendte kjæresten med toget hadde jeg sovet nå. Oppsummering etter førsteomgang (de 30 beste har kjørt) 1. Richard 1:17.6 2. Ligety +0.15 3. Svindal +0.80 16. Jansrud +2.45 19. Karlsen +2.69 Bode Miller kom fra startnummer 32 og sendte nordmennene litt nedover. Ødelegger min fine tabell Endret: Igjen.. Mange gode som starter bak av en eller annen grunn. Endret: Kom en sjuk svenske inn på 8. plass, nå gidder jeg ikke oppdatere ass Endret 19. desember 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Du må flytte dem litt ned Men er jo helt vilt hvor fort Ligety og Richard har kjørt. Syntes det var rart at alle kommer inn på en så ræva tid... Endret 19. desember 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Faktisk veldig mange bra blant 30+ i startnummer i forhold til hva det pleier. Nilsen kommer som neste. Inn på 23., gøy om han kommer til finale. Men er jo helt vilt hvor fort Ligety og Richard har kjørt. Syntes det var rart at alle kommer inn på en så ræva tid... Ja, de ligger bra foran resten! Tror jeg spammer for mye, alle innleggene mine blir slått sammen Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Er litt synd at de beste skal kjøre til slutt. For antar vi at Ligety og Richard kjører ut. Kan det fort bli spennende, slik som det ikke er nå. Aldri om de klarer å tape et sekund i 2. omgang. Endret 19. desember 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, da må de vel kjøre ut, eller det begynner å øsregne rett før de skal kjøre. Forholdene blir jo som regel dårligere og dårligere, men ikke 8 tideler dårligere på 2 minutter. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Leif Kristian Haugen inn på en 15. plass faktisk. Ser ut som at det skal bli 5 nordmenn i 2. omgang. Ikke dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå