DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 RÅ skyting av Bø på siste stående. Helt rått!! Og jeg må bare le enda mer av Russland. 5,5 min bak!! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir nok en tordentale og et par sprøyter i den russiske leiren nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Blir nok en tordentale og et par sprøyter i den russiske leiren nå. Don't worry. Yaroshenko og resten av den dopa gjengen er snart tilbake igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Haha. Vurderte å skrive det samme i stad. :!: "Ser ut som russerne har glemt sprøytene i dag." Lenke til kommentar
agail Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 6 norske seiere på 6 konkurranser, er greit det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Brukbart det. Kunne vært bedre Os gjorde et forsøk på å ødelegge, men gjorde det ikke godt nok. Neida, han gjorde det godt etter første stående. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Så nå skal det bare arrangeres en omgang i det hopprennet som ble utsatt i går. Det er jo positivt for de norske, for nordmennene pleier som regel å bare være gode i en omgang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Omg, hva skjer på damesiden da?! Ingen som klarer å hevde seg helt i toppen jo! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Blir garantert ikke noe hopprenn idag. Er nesten ikke vits at de driver å utsetter hele tiden, de vet innerst inne at de ikke får gjennomført. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Begge to har kjempeserier helt til det siste skuddet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ser ut til jeg gjorde rett i å hoppe over damenes skiskyting. :!: Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tror dere Northug har en sjangse idag. Tipper han enten kommer til finalen eller ryker ut i prologen. Pølsa vinner derimot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tror dere Northug har en sjangse idag. Tipper han enten kommer til finalen eller ryker ut i prologen. Pølsa vinner derimot. Pølsa ble utslått i prologen, og det ble Dahl og Kjølstad også. http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10020211 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tror dere Northug har en sjangse idag. Tipper han enten kommer til finalen eller ryker ut i prologen. Pølsa vinner derimot. Jeg vedder imot. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Shit, for et heat Petter har! Jønsson, Hellner med flere? :O Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Hakke sjans Men jeg forventet ingenting av Petter denne helgen uansett, så går helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå