DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå har ikke Berger vært sånn superrask i år heller da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Bedre nå i alle fall. Nå skal du gå som fy, Os! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Nå har ikke Berger vært sånn superrask i år heller da. Han har jo hatt topp 5 langrennstid hvert renn sålangt iår. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Har han? Det har jeg faktisk ikke fått med meg. Har ikke virket sånn i alle fall. Men Ole på andre etappe er bare rart. Der kom snakkingen om Asker ja. Gotta love Carlsen Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Håvard er blant de absolutt beste soft-peelerne i verden. hva er soft-peeler? i internasjonale curlingregler har man en såkalt free guard zone, som betyr at de første fire steinene som blir satt er "fredet" så lenge de ikke ligger inne i boet (man har altså ikke lov til å gjøre take outs på dem). Denne "fredingen" forsvinner fra femte sten av, men ofte har man lysst til å gjøre stenen ubrukelig før den tid. Da kan man sette en "soft-peel", som er en sten som så vidt dytter på den andre, slik at begge to (forhåpentligvis) blir dyttet så nær veggen at de ikke lenger er brukendes som guards. Kunsten er jo å ikke treffe for hardt, slik at stenen treffer veggen (da blir den satt tilbake der den var, om jeg ikke tar feil), og samtidig ikke treffe for tynt/svakt, slik at begge stenene blir liggende som brukendes guarder! (noe jeg da mente Håvard delvis gjorde i den ene runden i går) Hope that makes sense! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ole gjør som han skal ja! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 bra av Ole, 5 plass nå. Russland sliter med nok en strafferunde Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Ukraina får det til på standplass Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 sa han "skjøt fem bom, og så gråt han"? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Sikker som banken! Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Fantastisk etappe av Ole Einar! Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Der faila Ukraina Men go Ole! Go Ole! Endret 12. desember 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 sa han "skjøt fem bom, og så gråt han"? Så brøt han Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Schemp er i schempeproblemer , præhæ sa han "skjøt fem bom, og så gråt han"? Så brøt han Ah ikke like morsomt da 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Herregud som jeg hater den fuckings fittelinja jeg sitter med på hybelen her. Går jo faen ikke an å se på nett-tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå