GLN Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 HERREGUD, slutt å forvirre meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Den hvite skriften skal på en egen linje, Latias. Du får med andre ord ingen credit for den. EDIT: Du får faktisk minuspoeng av meg siden du måtte redigere inn den hvite skriften etter jeg hadde hatt neste innlegg. Ikke redigere inn. Måtte bare ta den inn på samme linje, ellers hadde det vært åpenbart at det hadde vært hvit skrift der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Med andre ord failet du! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Mtp. alle de forsinkelsene jeg har opplevd på t-banen så langt denne vinteren, er det lite som tyder på at de greier å få til en plettfritt mesterskap kollektivt sett. Ruter har en god del å gjøre før de kan erklære seg VM-klare. Vel nå tenkte eg mest på at NRK hadde skiskyttere som bilde i en artikkel om ski-vm.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Vel nå tenkte eg mest på at NRK hadde skiskyttere som bilde i en artikkel om ski-vm.... Haha. Måtte bare benytte anledningen til å latterliggjøre Ruter og hele det tullete konseptet deres. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Var det artikkelen handlet om. leste den ikke, såg bare bildet... Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 internett var nede på lesesalen, så jeg fikk ikke skiskytterdosen min Hvor endte Bjørndalen. Er Tora fortsatt syk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 internett var nede på lesesalen, så jeg fikk ikke skiskytterdosen min Hvor endte Bjørndalen. Er Tora fortsatt syk? Bjørndalen endte på 10. plass, 55 sekunder bak Bø. Tora endte på 9. plass, også hun var 55 sekunder bak vinneren. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 heads up folkens. Curling finale motstander blir Danmark. ganske ungt og uerfaren lag, Norge er storfavoritter, men kampen skal spilles først. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Grei ord delings feil du hadde der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2010 Når og hvor går kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Æsj, elendig førsteomgang av Jansrud. Har han noen gang hatt en god førsteomgang? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 bra kjørt tross problemene Aksel hadde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Jepp. Godt fornøyd med at han henger med i toppen, for han mistet en god del tid i midtpartiet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Bra Tarjei!! Fy faen, gleder meg til dette er over. La meg for 4,5 timer siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Herlig av Bø og Bjørndalen. Synd med bommen til Hagle, han er jo minuttet bak nå. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 jeg ser på skiskyting, så hva er differansene til nordmennene i storslalomen? Rart at det er jakstart for mennene mens det er stafett for kvinnene egentlig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2010 Rart at det er jakstart for mennene mens det er stafett for kvinnene egentlig Fullt forståelig. Stafetten varer jo ganske mye lengre enn en jaktstart. Om de kjører to stafetter på samme dag vil det nok ta tre timer tilsammen å gjennomføre, mens jaktstartene hadde tatt halve tida. Grei fordeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå