DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Seff. Det er sikkert mange skjulte skjønnheter i sporten, de har bare ikke kledd av seg enda Hehe, noen spesielle i tankene? Wilhelm? Han snakker om Tora. Ja, spesielt Tora. Seriøst, hadde hun gjort det hadde jeg aldri sett på mer. I alle fall ikke kvinnene. NEI, VI GLEDER OSS TIL SVENSKEN KLER AV SEG! :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Satser på storeslem i alle øvelsene. Det hadde vært noe det Undervurderer konkurrentene (igjen), ser jeg. VM blir nok ikke som forventet for Norges del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Satser på storeslem i alle øvelsene. Det hadde vært noe det Undervurderer konkurrentene (igjen), ser jeg. VM blir nok ikke som forventet for Norges del. Vi undervurderer alltid! Da er skuffelsen desto større! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 NEI, VI GLEDER OSS TIL SVENSKEN KLER AV SEG! :!: Ferry? Du får henge et bilde av han over senga når han kler seg av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nam, det gleder jeg meg til!! (Se signatur :! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Satser på storeslem i alle øvelsene. Det hadde vært noe det Undervurderer konkurrentene (igjen), ser jeg. VM blir nok ikke som forventet for Norges del. Vi undervurderer alltid! Da er skuffelsen desto større! Spesielt i Torino-OL. Alle forventer opp i mot 20 gull, og så ender vi opp med ti ganger mindre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Der sugde vi jo da. Det var jo så høyt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nam, det gleder jeg meg til!! (Se signatur :! Haha! Ser at du liker Ferry bedre enn Jurjeva ()! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Æsj, Kalla er stygg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nam, det gleder jeg meg til!! (Se signatur :! Haha! Ser at du liker Ferry bedre enn Jurjeva ()! Ferry Ikke samme i det hele tatt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan kan vi være sikre på at du mener han Ferry'en og ikke Bjørn Ferry? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan kan vi være sikre på at du mener han Ferry'en og ikke Bjørn Ferry? Det er en annen sak. Dere får bare stole på meg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er jo ikke mulig å stole på deg. Du liker jo Tora bedre enn Jurjeva ()! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan kan du si noe sånt mot Jurjeva Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er jo du som liker Berger bedre! Trodde du likte Jurjeva () jeg, men tok feil! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Noen som vet hvordan det blir på jaktstarten? Regjerende mester for jo ta med fem løpere, men hvordan skal man greie det på en jaktstart? Man stiller jo bare med fire på sprinten, og da kan man vel ikke greie å få fem løpere på jakten... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg digger jo Jurjeva. Kroppen er jo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Kroppen hennes, ja. Verdens beste kvinnelige skiskytter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Som Carlsen sa, hun treffer like godt blink i skiskyting som i fotostudio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå