Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er litt tåpelig å snakke om at Jönsson har gjort sitt beste taktiske sprintrenn noen gang. Er ikke noe "taktikk" eller "planlagt" i en løype som den i Düsseldorf. javel? ver snill og utdyp, for jeg syntes denne løypa var en av de som faktisk krevde litt taktisk tenking jeg (blant annet på grunn av lengden). Men jeg er jo ingen ski-ekspert, så det hadde vært kjekt å hvilke kriterier som ligger til grunn for at denne løypa ikke har noe med taktikk å gjøre Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Var litt drøyt å si at det overhode ikke handler om taktikk i denne løypa, men hver gang en løper havner langt bak i starten og klarer og avansere handler det alltid om hvor godt "taktisk" vedkommende har gått. Det handler først og fremst om veldig småmarginer og tilfeldigheter, og jeg tror ikke noen med vilje ønsker å gå sist ut fra start for å spare krefter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på snowboard her? Det fallet så ikke godt ut. switchet over nå. Hvordan gikk det med han som tryna? Han vant like gjerne konkurransen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hoho! Dette blir bra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Svenskehandel Trippelt norsk muligens? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Liker ikke Fourcade. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 OLE!! Han må gå fort nå og Fourcade må bomme. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fader for ein tapar Ole har blitt. En ting forventes av en så god skiløper. Stå på beina! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Faen Ole. Hva i helvete er det du driver med?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og hegle KNUSE han i spore uten fallet og. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Og hegle KNUSE han i spore uten fallet og. Vil ikke kalle 8 sekunder å knuse. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 han havner 3,9 sekunder BAK hegle, med 1 mindre runde. KNUSER kaller eg det ja! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Med et fall i en nedoverbakke hvor du mister all farten? Ole var 12 foran før fallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå