Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Majdic direkte ut av kvartfinalen, men kommentatorene virket ikke akkurat som om de syntes det var en sensasjon. Noen som vet hvorfor? (jeg trodde fortsatt hun ble regnet som en favoritt i sprint jeg, men er det feil stil kanskje?) Kommentatorene sa jo at hun fortsatt sliter etter det stygge fallet på OL-sprinten. Hun er vel bedre i klassisk også. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Mikko i kjempeform! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Mikko i kjempeform! Celine i kjempeform! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Majdic direkte ut av kvartfinalen, men kommentatorene virket ikke akkurat som om de syntes det var en sensasjon. Noen som vet hvorfor? (jeg trodde fortsatt hun ble regnet som en favoritt i sprint jeg, men er det feil stil kanskje?) Kommentatorene sa jo at hun fortsatt sliter etter det stygge fallet på OL-sprinten. Hun er vel bedre i klassisk også. ok that explains it. Jeg fikk bare med meg innspurten ser du. Nå er det kombinert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Snart er det snowboard på NRK2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Kokslien er i tetgruppa. Satser på at han tar dem i spurten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Skrudde over til NRK2 jeg da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 MIKKO MIKKO MIKKO!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 HELT FANTASTISK AV MIKKO! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hehe, fun stuff! Petter ligger visst godt an i 30 km i Meråker også. Litt vanskelig å få noen mellomtider i Norgescup, men håper Petter kan vise bedre form. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hahaha. Fantastisk svar. :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Gleder meg til skiskytter sprinten, trippel norsk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Synd at Celine ble sperret bak, ellers kunne det fort ha blitt pallen. Rart å se bare en nordmann i herrefinalen, men satser på Pølsa tar hele greia. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på snowboard her? Det fallet så ikke godt ut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 Pølsa på pallen! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen som ser på snowboard her? Det fallet så ikke godt ut. switchet over nå. Hvordan gikk det med han som tryna? status for nordmenn? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Er litt tåpelig å snakke om at Jönsson har gjort sitt beste taktiske sprintrenn noen gang. Er ikke noe "taktikk" eller "planlagt" i en løype som den i Düsseldorf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå