Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Avlyst. Noen som vet om det er avlyst for godt, eller vil det bli tatt igjen senere i sesongen? Synd om Aksel skulle gå glipp av verdifulle verdenscuppoeng, for han er relativt solid i utfor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Møkkafolk som avlyser. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 LØRDAG 10.50 V-cup alpint Hva er dette? Høydepunkter fra rennet som skulle være i dag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vetta faen jeg. Bare kopierte jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 NRK110.50 Alpint - Utfor, menn Fra fredagens renn i Beaver Creek. Komm.: Lars Lystad og Paul Arne Skajem. Kjedelig. Altfor lang pause mellom kombinert hopp og langrennssprinten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De finner sikkert noen gamle gode minner på den tiden der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det betyr at jeg kan sove lenger. :!: Gidder faen ikke se noe opptak. SPORT ER BEST DIREKTE! PS. Hopper over det kombinerte hopprennet. Trenger skjønnhetssøvnen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Hopper over hopprennet? Skal du ikke se Moan sette ny bakkerekord? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hahahaha! Tok den!! HOPPER over det kompinerte HOPPrennet. :!: Endret 3. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Hopper over hopprennet? Skal du ikke se Moan sette ny bakkerekord? Jeg holder pusten min fra nå, til han setter ny bakkrekord i en bakke. starter NÅ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sees i begravelsen din! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2010 Hopper over hopprennet? Skal du ikke se Moan sette ny bakkerekord? Jeg holder pusten min fra nå, til han setter ny bakkrekord i en bakke. starter NÅ! Tungvindt måte å dø på da. Finnes mange enklere metoder. 2 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Nå, har han tatt bakkerekorden? Husk: Ingen bakkerekord, ingen pusting. Leif var innom på en morgenvisitt. Endret 4. desember 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Den dagen Moan tar bakkerekord skal jeg slutte å se på vinteridrett. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 noen norske som ligger godt an etter hoppingen? Lurer på om jeg skal se kombinert først og slutten av sprinten etterpå, eller om jeg skal droppe hele kombinerten og kun se sprint... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dumt spørsmål Asmodeanx. Du kan velge mellom et gørr kjedelig hopprenn, eller en spennende sprint. Vinneren i kombinert blir avgjørt i løypa og ikke i bakken. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 http://www.fis-ski.com/uk/604/1228.html?event_id=28337&cal_suchsector=NK Klikk på «Live» for å finne resultatlista. Beste norske er Haavard Klemetsen på 11. plass. Fire andre er topp 20, Schmid er 28, Moan er 45. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Dumt spørsmål Asmodeanx. Du kan velge mellom et gørr kjedelig hopprenn, eller en spennende sprint. Vinneren i kombinert blir avgjørt i løypa og ikke i bakken. Kanskje lese hva jeg skriver før man svarer Som jeg sa: "noen norske som ligger godt an etter hoppingen?". Det er altså langrennet som nå skal gå samtidig som første halvdel av sprinten! http://www.fis-ski.com/uk/604/1228.html?event_id=28337&cal_suchsector=NK Klikk på «Live» for å finne resultatlista. Beste norske er Haavard Klemetsen på 11. plass. Fire andre er topp 20, Schmid er 28, Moan er 45. Takker! edit: Hmm ser ikke ut som om den viser tidsdifferansene, bare poeng, men jeg antar jo at over 30 poeng til teten iallfall er i hardeste laget for Moan Kokkslien har kanskje sjanse, bare 10-11 poeng bak Chappuis på tredje. Endret 4. desember 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Majdic direkte ut av kvartfinalen, men kommentatorene virket ikke akkurat som om de syntes det var en sensasjon. Noen som vet hvorfor? (jeg trodde fortsatt hun ble regnet som en favoritt i sprint jeg, men er det feil stil kanskje?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå