Sjuki Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det galt da? Ei jente som ser på ski er vel ikke ille? Bare du ikke er penere enn vintersports babesa. Dvs du kan ikke være penere enn Tora Berger No offense.. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det galt da? Ei jente som ser på ski er vel ikke ille? Bare du ikke er penere enn vintersports babesa. Dvs du kan ikke være penere enn Tora Berger No offense.. Vet vel ikke je det får da du avgjøre hvis du finner noen bilder hehehe Blir borte litt nå .. kommer senere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Latterlig dårlig konkurranse av Jacobsen. Jojo-rytter. Et par gode renn etterfulgt av flere dårlige, før han gjentar det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Åååå da skal jeg se altså! Hvis min lille gutt tillater det da WÆÆÆT! En jente i tråden! Vel, nå var jo dette en jente da, men kan ikke en gutt ha en sønn? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Er det galt da? Ei jente som ser på ski er vel ikke ille? Veldig galt. Denne tråden tilhører kun gutta Dette er selvfølgelig bare tull. Velkommen er du. Ikke noe er galt med det. Bare overse DJ, han vet ikke hva han prater om. YOOUUUU FUNNY GUUUUY! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Fy faen, han der gikk høyt gitt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Fy faen, han der gikk høyt gitt Fikk vel -21 for latterlige gode forhold også da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Artig å endelig komme langt, for så å bli trukket halve lengden pga gode forhold. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Pinglete Schlierenzauer har blitt da, står oppreist i lufta jo... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Haha. Gregor har jo blitt skikkelig balle! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Litt ivrig frempå der gitt =/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Jævla østerrikere som plutselig kommer nå. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Avataren var helt grei den, men kvaliteten var dårligere enn den jeg bruker nå. Men jeg byttet ut Berbatov i håp om at du ikke skulle merke noe og ha mitt navn der. Men ingen som fikk med seg spøken min Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Haha, det la jeg faktisk ikke merke til en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Ikke jeg heller før du skrev det. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 Startlista, skiskyting for menn: 1 BIRNBACHER Andreas GER 2 BAUER Klemen SLO 3 ISA Hidenori JPN 4 GREIS Michael GER 5 SIMOCKO Dusan SVK 6 SOUKUP Jaroslav CZE 7 FERRY Björn SWE 8 SLESINGR Michal CZE 9 y SVENDSEN Emil Hegle NOR 10 SIKORA Tomasz POL 11 BRICIS Ilmars LAT 12 BJOERNDALEN Ole Einar NOR 13 r SUMANN Christoph AUT 14 GREEN Brendan CAN 15 EDER Simon AUT 16 OS Alexander NOR 17 DE LORENZI Christian ITA 18 NOVIKOV Sergey BLR 19 ANEV Krasimir BUL 20 VOLKOV Alexey RUS 21 BURKE Tim USA 22 LANDERTINGER Dominik AUT 23 SHIPULIN Anton RUS 24 PEIFFER Arnd GER 25 BERGMAN Carl Johan SWE 26 CHERVYHKOV Alexsandr KAZ 27 FOURCADE Simon FRA 28 SIMMEN Matthias SUI 29 FOURCADE Martin FRA 30 DERYZEMLYA Andriy UKR 31 JAY Vincent FRA 32 ZHANG Chengye CHN 33 FAK Jakov SLO 34 MORAVEC Ondrej CZE 35 TCHOUDOV Maxim RUS 36 BERGER Lars NOR 37 LINDSTRÖM Fredrik SWE 38 STEPHAN Christoph GER 39 LESSING Roland EST 40 TEELA Jeremy USA 41 ABRAMENKO Evgeny BLR 42 BOEUF Alexis FRA 43 HALLENBARTER Simon SUI 44 SEMENOV Serhiy UKR 45 FREI Thomas SUI 46 HURAJT Pavol SVK 47 MESOTITSCH Daniel AUT 48 LEGUELLEC Jean Philippe CAN 49 SEDNEV Serguei UKR 50 HOFER Lukas ITA 51 BAILEY Lowell USA 52 HOLUBEC Tomas CZE 53 CURRIER Russell USA 54 SMITH Nathan CAN 55 KLETCHEROV Michail BUL 56 BILANENKO Olexander UKR 57 KAZAR Matej SVK 58 MARIC Janez SLO 59 NAGAI Junji JPN 60 WINDISCH Markus ITA 61 VIKS Priit EST 62 JONSSON Magnus SWE 63 HABERT Lois FRA 64 TOIVANEN Ahti FIN 65 BOE Tarjei NOR 66 GERBACEA Roland ROU 67 SCHEMPP Simon GER 68 SZCZUREK Lukasz POL 69 MAKSIMOV Maxim RUS 70 PETROVIC Milanko SRB 71 JACKSON Lee-Steve GBR 72 ALMOUKOV Alexei AUS 73 KENESHEV Dias KAZ 74 JUN Je-Uk KOR 75 VALIULLIN Rustam BLR 76 PINTER Friedrich AUT 77 RASTORGUJEVS Andrejs LAT 78 WEGER Benjamin SUI 79 NARUSK Priit EST 80 VITEK Zdenek CZE 81 SYMAN Alexandr BLR 82 DOKL Peter SLO 83 WOLF Alexander GER 84 BEREZHNOY Oleg UKR 85 ANDRESEN Frode NOR 86 STEBLER Christian SUI 87 ILIEV Vladimir BUL 88 HODZIC Edin SRB 89 HAKALA Matti FIN 90 MATIASKO Miroslav SVK 91 ARWIDSON Tobias SWE 92 NORDGREN Leif USA 93 JEAN Frederic FRA 94 SEMAKOV Vladimir RUS 95 EBERHARD Tobias AUT 96 KANE Kevin GBR 97 KOBUS Miroslaw POL 98 PIKSONS Edgars LAT De beste starter tidlig, noe som etter hvert har blitt en trend i skiskyting. Kanskje det burde være slik som det er i hopp/kombinert og langrenn at de beste starter sist? Hagle har visst ikke skutt bra i det hele tatt under oppkjøringen, så jeg har ingen forventning til han i morgen. Men jeg forventer at Bjørndalen reiser seg etter en skuffende sesong både i verdenscupen og OL. Skjønner forøvrig ikke hvorfor Larseren får gå normaldistansen. Man trenger en treffsikker løper på en slik distanse der man får ett minutt tillegg pr. bom, ikke en gjøk som bommer halvparten av skuddene sine. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Tingen er jo at om Berger kun bommer 3 (noe som ville vært fantastisk) så vil han jo knuse alle... Tenk hvis han skyter feilfritt på 20km :!: Da snakker vi knuseseier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Den dagen Lars får ned 20 på en normaldistanse skal jeg slutte å se på skiskyting. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 DJ: Hvorfor ser eg deg ikke på msn? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Når er dette i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå