Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På kvinnesiden er det ikke så mange (utenom Neuner, og kanskje Jurjeva :love:) som greier å ta inn flere minutter på lederen gjennom 15 km.

 

På herresiden er vel "Hagle" Svendsen, Bjørndalen og et par russere som greier det. Hafsaas har også vist fantastisk langrennsform! :)

Lenke til kommentar

Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold.

 

Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong.

Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL.

Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget.

Lenke til kommentar
Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold.

 

Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong.

Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL.

Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget.

Synes Lars kan ta Halvard sin plass, så får han gått noe i alle fall. Han har jobbet bra i år, og har faktisk vunnet et verdenscup-renn.

 

Forslag til lag:

 

Sprint og jakt:

Hegle, Ole, Lars og Os.

 

Normaldistanse:

Hegle, Ole, Halvard og Os.

 

Stafett:

Hegle, Ole, Halvard og Os.

 

Fellesstart:

Så mange som mulig, skulle gjerne sett at Stian Eckhoff også kommer seg inn blant de 30 beste, men det spørs. Blir vel:

 

Hegle, Ole, Halvard, Os, Lars og Hafsås.

Lenke til kommentar
Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold.

 

Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong.

Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL.

Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget.

Synes Lars kan ta Halvard sin plass, så får han gått noe i alle fall. Han har jobbet bra i år, og har faktisk vunnet et verdenscup-renn.

 

Forslag til lag:

 

Sprint og jakt:

Hegle, Ole, Lars og Os.

 

Normaldistanse:

Hegle, Ole, Halvard og Os.

 

Stafett:

Hegle, Ole, Halvard og Os.

 

Fellesstart:

Så mange som mulig, skulle gjerne sett at Stian Eckhoff også kommer seg inn blant de 30 beste, men det spørs. Blir vel:

 

Hegle, Ole, Halvard, Os, Lars og Hafsås.

Vil bare si at man kun kan ta med fire løpere pr. renn. Hvis man er regjerende mester, får man ta med en ekstra mann. Dvs. at det ikke er mulig å stille med 6-7 løpere i fellesstarten. Hjelper ikke at man har 10 løpere blant de 30 beste...

 

Nå har Lars to uker på å vise hva han er god for. Det holder ikke med at han gikk et fantastisk løp før jul, og da er han sikret plass på sprintlaget.

 

Sprint/jakt:

Hanevold - Os - Svendsen - Bjørndalen

 

Normal:

Hanevold - Os - Svendsen - Bjørndalen - Eckhoff

 

Stafett:

Svendsen - Os - Hanevold - Bjørndalen

 

Mixed stafett:

Rogstad - Berger - Svendsen - Bjørndalen

 

Fellesstart:

Bjørndalen - Svendsen - Os - Hanevold - Lars/Ronny

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...