DJ_Dark Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ble det seier? Fikk ikke med meg det! Ble jo dobbelt norsk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ble det seier? Fikk ikke med meg det! Ble jo dobbelt norsk Omg, herlig! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bøkko fikk sølv i allround VM, dobbelt seier i kombinert, og bra laginnsats på skiskytinga. Og du er skuffet ? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det forventes med av nordmennene, så var litt skuffet, ja. Men United-seier fikk opp humøret. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det forventes med av nordmennene, så var litt skuffet, ja. Men United-seier fikk opp humøret. United-seieren trakk jo bare ned Men la oss ikke snakke om det her. Snakker vi 20-kilometer snart igjen eller? Vi eier jo så på standplass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Slipper i hvert fall strafferunder på 20 KM'en. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Slipper i hvert fall strafferunder på 20 KM'en. Haha, får "bare" tilleggsminutter da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Er skummelt med tilleggsminutter. I sprint kan man jo få en topp-plassering med en eller to runder, fordi man er rask i sporet. På normaldistansen er man som regel ferdig for dagen om man bommer to ganger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ikke om man er latterlig rask Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 På kvinnesiden er det ikke så mange (utenom Neuner, og kanskje Jurjeva ) som greier å ta inn flere minutter på lederen gjennom 15 km. På herresiden er vel "Hagle" Svendsen, Bjørndalen og et par russere som greier det. Hafsaas har også vist fantastisk langrennsform! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Problemet er at Hafsås er like dårlig på stamplass som Berger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Ser ut som om de bare trener på langrenn under treninga. Skytingen lar de bare være. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skulle faen meg tro det var sånn ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold. Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong. Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL. Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir vel når sånt ja. Heller Os enn Berger imo. Og du trenger ikke ha " " rundt Hagle Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 På herresiden er vel "Hagle" Svendsen, Bjørndalen og et par russere som greier det. Hafsaas har også vist fantastisk langrennsform! Lars????? Men aldri i livet om han får gå en 20-KM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Sjansen for at Lars får gå normaldistansen, er 0. Målet er å vinne rennet, ikke ende 15 minutter bak etter 20 bom. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold. Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong. Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL. Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget. Synes Lars kan ta Halvard sin plass, så får han gått noe i alle fall. Han har jobbet bra i år, og har faktisk vunnet et verdenscup-renn. Forslag til lag: Sprint og jakt: Hegle, Ole, Lars og Os. Normaldistanse: Hegle, Ole, Halvard og Os. Stafett: Hegle, Ole, Halvard og Os. Fellesstart: Så mange som mulig, skulle gjerne sett at Stian Eckhoff også kommer seg inn blant de 30 beste, men det spørs. Blir vel: Hegle, Ole, Halvard, Os, Lars og Hafsås. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvordan skal sprintlaget i VM se ut? Selv mener jeg dette: "Hagle" Svendsen, Bjørndalen, Os og Hanevold. Er usikker på om jeg skal ta Os eller Berger, fordi Os var utrolig skuffende på fellesstarten. Velger å ta Os siden han har hatt en bra sesong. Hanevold siden han har evnen til å gjøre det bra i VM/OL. Svendsen og Bjørndalen er sikret en plass på laget. Synes Lars kan ta Halvard sin plass, så får han gått noe i alle fall. Han har jobbet bra i år, og har faktisk vunnet et verdenscup-renn. Forslag til lag: Sprint og jakt: Hegle, Ole, Lars og Os. Normaldistanse: Hegle, Ole, Halvard og Os. Stafett: Hegle, Ole, Halvard og Os. Fellesstart: Så mange som mulig, skulle gjerne sett at Stian Eckhoff også kommer seg inn blant de 30 beste, men det spørs. Blir vel: Hegle, Ole, Halvard, Os, Lars og Hafsås. Vil bare si at man kun kan ta med fire løpere pr. renn. Hvis man er regjerende mester, får man ta med en ekstra mann. Dvs. at det ikke er mulig å stille med 6-7 løpere i fellesstarten. Hjelper ikke at man har 10 løpere blant de 30 beste... Nå har Lars to uker på å vise hva han er god for. Det holder ikke med at han gikk et fantastisk løp før jul, og da er han sikret plass på sprintlaget. Sprint/jakt: Hanevold - Os - Svendsen - Bjørndalen Normal: Hanevold - Os - Svendsen - Bjørndalen - Eckhoff Stafett: Svendsen - Os - Hanevold - Bjørndalen Mixed stafett: Rogstad - Berger - Svendsen - Bjørndalen Fellesstart: Bjørndalen - Svendsen - Os - Hanevold - Lars/Ronny Endret 12. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg tror Lars kommer seg i storform. Og vinner alt som går ann å vinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå