Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så overraskende da? :p

Før hver sesong har jeg et håp om at Moan har blitt bedre i hoppbakken. Det skjer aldri, og det han viste i dag var jo verre enn tidligere. Jaja, håper han har blitt bedre i sporet da. :D

ja jeg har litt det samme håpet, men samtidig synes jeg det er mye kjekkere at de er gode i sporet og middelmådige i bakken enn omvendt, så hvis han skulle bli bedre i bakken på bekostning av løypa kan det heller la være ;)

Lenke til kommentar

Han kunne jo egentlig bare begynt å gå langrenn. tredjemann på herrestaffeten hadde kanskje ikke vært så dumt. Går jo som et villdyr i forhold til kombinert folka. Om han er rask i forhold til langrennsgutta er jo en annen sak.

Jeg lurer på om han selv har vurdert om han skal fortsette med kombinert eller ikke? :hmm:

Lenke til kommentar

er nok redd det er en ganske stor forskjell der ja. Uten at jeg er noen ekspert på området tror jeg det er såpass stor forskjell i grunnbygningen på folk at det er nermest umulig å få en typisk hopper til å kunne få fysikken til en langrennsløper og omvendt (Greit nok at nå ligger Moan kanskje midt i mellom der, men det er vel fortsatt en grunn til at han og tidligere sterke kombinert-utøvere aldri er i nærheten (correct me if I am wrong) av langrennsdiskusjonen mens skiskyttere er det!)

Ser vel egentlig for meg at hvis f.eks Lamouis Chapoui hadde gått 10km med langrenngutta hadde det vel sett litt ut som det gjorde med siste-etappen til hun tapre 17-åringen for Norge 2 forrige helg ;)

Noen tanker om morgendagen da? Laghopp blant annet. Vi har vel ennå ikke fått noen sammenligning med andre nasjoner på snø siden i fjor, så jeg synes det kan bli veldig spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...