Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nja, jeg hørte at han er lite motivert og ikke gidder. At han vurderer å ta to år fri. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Bitter enda etter han mistet gullet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Haha, gullet hadde jeg faktisk glemt. Var morsomt å se han faile for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Northug kan miste VM Om Northug faktisk har trent for hardt nå i høst, så kan han miste store deler av sesongen. Dette er ikke noe særlig, da stort da han er den eneste "garrantisten" vi har for gull. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Northug kan miste VM Om Northug faktisk har trent for hardt nå i høst, så kan han miste store deler av sesongen. Dette er ikke noe særlig, da stort da han er den eneste "garrantisten" vi har for gull. Jaja, da får kanskje landslaget endelig øynene opp for hvordan ståa faktisk er uten Northug! Forøvrig er det ganske tragisk at det "ødelegger" mye av underholdningsverdien for oss (eller iallfall for meg) at en eneste løper forsvinner, men nå er det engang blitt slik at Northugrykket har blitt en av de store høydepunktene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2010 Forfatter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Kaggestad spår Northug-retur om to uker Jeg har trua. Burde ikke være mulig å trene så hardt at man mister en hel sesong pga. overbelastning, i hvert fall ikke når man er såpass profesjonell. Endret 23. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Pappa ga opp svømmingen etter han ble overtrent. Om du overtrener deg nok kan du være ute i lang, lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712345 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Northug er tilbake i Davos allerede... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Flott hvis han kommer tilbake allerede før årskifte. Langrennsporten trenger VIRKELIG Petter Northug! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Djupvik må sparkes. Det er det eneste alternativet. Fyren har fått for lang tid til å ødelegge norsk skisport allerede. SPARK HAN NÅ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Alpinistene sliter i 38 kuldegrader Og jeg som syntes det var ille med -10 tidligere i dag. Håper det bedrer seg til helga, for det er snart på tide at vintersesongen endelig begynner for fullt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvorfor kunne de ikke hatt LITT av den kulda da det var OL? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den egentlige grunnen til Northugs sene sesongstart 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Om du så har en god del muskler, kan du få en sånn "bilring"-ish form på magen. Dog, ikke i samme grad som andre. For min del tror jeg Petter ville ha noen dager fri for å spille CS. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Så ut i fra det bildet ser du på han som lubben i år? Hvordan var han da i fjor? Skal du påstå at han har drukket for mye øl så finn nå hvertfall et bilde der han faktisk har litt ekstra hud da! :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 for ikke å snakke om at det vørterøl som er på bildet Men jeg synes nå det var morsomt lell! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hahaha. Godt observert. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Er klar over at det er vørtørøl. Men legg merke til at det Olympiatoppen Special Edition med litt av hvert oppi . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå