Sjuki Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Den ene polske jenta var svææææær! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 få den klokka tilbake da,. håpløst dette her Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ove Eriksen(?) er ikke akkurat blid for øyeblikket Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hva skjer med skøytesendingen egentlig? Trodde nederland av alle skulle klare å få til dette her... edit: Ah, Berlin ja! Tenkte ennå Herenveen jeg Endret 21. november 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 fantastisk morsomt renn! Folk som ikke er klar over hvilken runde de er i en gang Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Shurger Airlines trekker seg? Det har i det siste dagene vært meget stilt rundt investeringen i klubben, og en talsmann for Shurger Airlines har sett seg lei på ventingen, og begynner å lete etter andre invisteringer. Vintersportkafeen IF blir sett på som meget useriøs, da Shurger Airlines føler at de har tilbudt mange plusser for å få en posisjon innenfor klubben. Shurger er tvilende til ferdighetene til Manager Latias, og vil bytte han ut med Disc_Jockey Dark dersom han får kontroll over klubben. Shurger og Disc_Jockey Dark på fylla? En anonym kilde har tipset HW Tidene om en enorm rølpefest hjemme i hybelen til Shurger. Der skal både Shurger, Disc_Jockey Dark og Jotun blitt observert. Det skal ha vært høylytt rølping. Noe sier oss at Shurger har inngått noen personlige avtaler med begge stjernene i Vintersportkafeen IF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Ingen avtale foreløpig HW Tidene har vært i kontakt med Shurger fra Shurger Airlines som bekrefter at han har kommet med tilbud til Disc Jockey_D. Tilbudet skal inneholde en langt bedre kontrakt enn hva DJ_D har i dag. Det betyr at det er snakk om et langt større antall pluss enn det Latias kan gi i dag. Hvordan kan det ha seg til at ett selskap kan gi flere plusser enn Latias? - Jeg er jo vandt til å drive buissness. Ikke nok med flyselskapet mitt, tidligere drev jeg Shurger's burgers, noe som gjør at jeg er en langt mer populær mann, og har mange sterke venner som kan hjelpe meg. Blant annet Torstein!, Jotun og Smågal, sier Shurger. Hvordan kan vi være sikre på at disse er på ditt parti og ikke har kommet med en avtale hos andre selskaper? - Det handler om lojalitet min venn. Lojalitet, avslutter Shurger. I saken som ble lagt ut tidligere i dag nevnes det at både Jotun og DJ_D kan ha fått personlige avtaler med Shurger Airlines. Det er mulig at HW Tidene har gått litt for langt i sin antydning av dette. DJ_D hevder han ikke har hørt noe fra Shurger Airlines om tilbud. - Dette stiller jeg meg helt uforstående til. Jeg har hverken fått en telefonsamtale eller et tilbud fra Shurger Airlines. Er det noe dere vet som ikke jeg vet, spør han tilbake. HW Tidene konfronterer Shurger Airlines om at DJ_D ikke har fått noe tilbud. Den ellers så hyggelige Shurger blir frustrert og kommer med et krasst svar. - Jeg har ingen kommentar. Dette behandler jeg og DJ_D internt. Dere forbanna møkkajournalister gjør jo om på alt som blir sagt. Hvordan media har fått tak i dette skjønner jeg ikke, og kommer ikke til å svare på fler spørsmål, avslutter han og legger på. HW Tidene rakk aldri å fortelle at de har vært i kontakt med DJ_D personlig. Uforståelig DJ_D ble regelrett tatt på senga etter HW Tidenes sak for kort stund siden. Han presiserer at han ikke har hatt noe med dette å gjøre. - Jeg vet ikke hvor dette har kommet fra. Jeg har kun hatt ordenlig møter med Shurger Airlines. Jeg har aldri vært på hybelen til Shurger fra Shurger Airlines, sier han til HW Tidene. Samtidig legger han til at han har vært på den gamle hybelen til Shurger, men dette var lenge før Shurger Airlines ble dannet. Han stiller også spørsmålstegn ved at lederen av et så veletablert selskap kun leier en hybel. Det ville være forventet at Shurger skulle hatt et ordentlig stort hus, legger han også til. Endret 22. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nyeste nye: Stopp dette tøvet før jeg rapporterer samtlige innlegg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du trenger ikke være så bitter at Bærum ikke har noen som er i toppen akkurat nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du trenger ikke være så bitter at Blærum ikke har noen som er i toppen akkurat nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg flytter til Oslo om ca. 3 uker da. Det blir bedre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det hjelper deg ikke nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Nyeste nye: Stopp dette tøvet før jeg rapporterer samtlige innlegg. Det vil jo være veldig teit da. Er mange innlegg i denne tråden som ikke omhandler HW Tidende eller annet offtopic. Du må nok jekke ned trusselen litt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Beklager at jeg ikke formulerte meg godt nok, trodde det var rimelig klart at jeg ville rapportere samtlige innlegg som inneholdt HW tidene og den slags. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ååååå.... Misforstod eg da! Book it! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jotun misforstår alltid. Book it! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det gjør DJ også. Book it! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tja. Boo.. C-c-c-c-combobreaker! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Kramer tar et helt friår. Han kommer ikke til å gå et eneste løp denne sesongen. Betyr det at Bøkko tar over skøytetronen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ka i alle dager? Skal han ha unge eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå