Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor ble det av anette sagen??

Hun var ikke med. Hun hadde en operasjon i kneet for litt siden, så da kunne hun ikke være med.

Måtte le da Arne kommenterte da Jacobsen hoppet. Han sa noe om at han hadde to ting i tankene og det ene var ett eller annet og det andre var at Jacobsen hadde håp om at Hønefoss skulle greie seg mot Fredrikstad i morgen. Elns... Husker ikke helt ordrett hva han sa.

Lenke til kommentar

pallplass da, er visst ikke helt våken selv ennå ;)

Men hun gikk altså ut samtidig som Kalla ca 20 sekund bak Bjørgen og det var vel over 20 sekund ned til tyskland/italia/finland, så det kunne blitt spennende med et litt sterkere navn! (men har vi noen flere løpere som kan hevde seg utenom de syv som er med her egentlig? Uansett ganske interessant at b-laget vårt som har en løper på 17 år bare kom i mål 10 sekund bak Russlands førstelag!

Lenke til kommentar

mulig det. vi kan iallfall konkludere med at hun ikke har stukket seg ut nok til at vi husker noe særlig av hennes bedrifter ;)

edit: Hun var med på stafettlaget som tok gull i OL i fjor, men i følge wikipedia har det vært lite å skryte av utenom det siden nedturen i 2007/8 (helseplager)

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Bra de begynner å prestere igjen. Blir litt artigere å se på skøyter da. Njåtun har virkelig kommet seg i år. Hun er jo fra Asker så jeg tenkte jeg skulle sjekke opp navnet. Var noe kjent med det. Fant ut at jeg er like gammel som storebroren hennes og gikk på skole med han. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...