Alex Moran Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Noe endret versjon av 90 Metersbakken av Di Derre. Endret 20. november 2010 av Dr. Awesome Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hvor ble det av anette sagen?? Hun var ikke med. Hun hadde en operasjon i kneet for litt siden, så da kunne hun ikke være med. Måtte le da Arne kommenterte da Jacobsen hoppet. Han sa noe om at han hadde to ting i tankene og det ene var ett eller annet og det andre var at Jacobsen hadde håp om at Hønefoss skulle greie seg mot Fredrikstad i morgen. Elns... Husker ikke helt ordrett hva han sa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 fa'n ble jo nesten rørt til tårer her. Hvor fant du dette? Jeg på ingen måte en dikt-person, men det var ett eller annet her som traff! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Synd at Norge 2 ikke stilte med en elite-utøver på siste etappe! Kunne jo faktisk ha blitt medalje da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Medalje blir der vel ikke, men en pallplass. Stod opp for 10 min sider og legger merke til at Marit drar greit fra. Hehe Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 pallplass da, er visst ikke helt våken selv ennå Men hun gikk altså ut samtidig som Kalla ca 20 sekund bak Bjørgen og det var vel over 20 sekund ned til tyskland/italia/finland, så det kunne blitt spennende med et litt sterkere navn! (men har vi noen flere løpere som kan hevde seg utenom de syv som er med her egentlig? Uansett ganske interessant at b-laget vårt som har en løper på 17 år bare kom i mål 10 sekund bak Russlands førstelag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 "i like kusami, eh kusamo" kusa mi Nice one Skofterud. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Håper Skofterud får det til i år eg. Var vel i fjor hu var så uheldig som man kan bli? Eller blander eg nå? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg føler vel bare at hun generelt ikke har vært helt i toppen de siste årene. Har vel stått utenfor landslaget og sånn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nja... Hun var der oppe i fjor, men ble skadet eller noe? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) mulig det. vi kan iallfall konkludere med at hun ikke har stukket seg ut nok til at vi husker noe særlig av hennes bedrifter edit: Hun var med på stafettlaget som tok gull i OL i fjor, men i følge wikipedia har det vært lite å skryte av utenom det siden nedturen i 2007/8 (helseplager) Endret 21. november 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) edit: nytt tema Hva skjer med at Kazakstan henger så bra med? Jeg var ikke klar over at de hadde noen utøvere som kunne hevde seg noe særlig. Endret 21. november 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jævla svensker. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 LOL på wannabe Northugrykket til Hellner :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jaja, ikke noe sjokk at Sverig vannt akkuratt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hellner-rykket var ikke så effektivt. :!: Lenke til kommentar
slipten Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ida njåten med 9 plass på 1000m og ny pers andre uka på rad, Mikkal flygind larsen på 4 plass på 1500 m. skal si skøyteløperene våre har fått opp dampen nå, blir artig til uka med hjemmebane. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ser ut som at trenerbyttet var bra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Bra de begynner å prestere igjen. Blir litt artigere å se på skøyter da. Njåtun har virkelig kommet seg i år. Hun er jo fra Asker så jeg tenkte jeg skulle sjekke opp navnet. Var noe kjent med det. Fant ut at jeg er like gammel som storebroren hennes og gikk på skole med han. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Hahahaha! Noen som har lagt merke til hvordan enkelte kameramenn filmer skjøytejentene? Jævla svensker. Endret 21. november 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå