Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

kjapp oppsummering:

Konge(dronning) av Marit.greit av Steira. Elendig av Johaug og det bør være klar forbedring i neste løp.

sjokkbombe av Kristoffersen og ett stort faresignal for Johaug at dette var ett katastrofalt dårlig løp av hun. Skofterud er helt grei i dag.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjapp oppsummering:

Konge(dronning) av Marit. litt dårlig av Steira, men hun kommer vel. Elendig av Johaug og det bør være klar forbedring i neste løp.

sjokkbombe av Kristoffersen og ett stort faresignal for Johaug at dette var ett katastrofalt dårlig løp av hun. Skofterud er helt grei i dag.

Dårlig av Johaug? Dårlig av Steira? Helt greit av Skofterud? Det var SEKS norske blant de 11 beste. Hva mer forventer du egentlig? Storeslem i alt vi deltar i?

Lenke til kommentar

endret på Steira, men Johaug var katastrofalt dårlig i dag og bør være klar forbedring til neste løp. 6 blant de elleve er greit, men er jo ikke det jeg snakker om. individuelt er det alt for dårlig av Johaug og det synes hun sikkert selv.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Skihopp og skøyteløp fortjenter ikke livets rett. Bortkasting av penger. Masse penger og har ikke underholdningsverdi! 10 000/5000 skøyteløp er megakjedelig. Den nye vikersund bakken koster evig med penger. 2.2 millioner per utøver som bruker bakken. HERREJESUS! 2.2 MILLIONER PER UTØVER.

Bruk heller penger på flerbrukshaller eller ishaller som brukes av mange(breddeidrett).

At nrk vil slutte og sende skøyteløp er fantastisk. Et mindre program Arne Scheie kan forpeste!

Lenke til kommentar

Jeg synes skøyter funker jeg. Ser jo hvordan Njåtun gjør det.

Og om du ikke ser gleden i skihopping kan jeg glede deg med at du ikke har mange på din side. Dvs, du har vel noen. Skihopp er faktisk noe av det sykeste. Tenk deg at du flyr over 200 meter på noen planker (litt satt på spissen). Skihopp er for meg noe av det artigste.

Lenke til kommentar

Husk at bakken brukes til både trening og de skal da virkelig ikke bare hoppe der en gang. Vikersund er på sesongplanen hvert år, så de prisene folk har kommet med blir jo bare utrolig teite. Dette er en bakke som det har vært planlagt å bygge lenge og jeg er ganske sikker på at det blir en suksess.

Lenke til kommentar

kjapp oppsummering:

Konge(dronning) av Marit. litt dårlig av Steira, men hun kommer vel. Elendig av Johaug og det bør være klar forbedring i neste løp.

Dårlig av Johaug? Dårlig av Steira? Helt greit av Skofterud? Det var SEKS norske blant de 11 beste. Hva mer forventer du egentlig? Storeslem i alt vi deltar i?

Da var jeg tilbake fra butikk og spytur ;)

Helt enig med deg og DJ, det var en ganske hårreisendes kommentar!

Skihopp og skøyteløp fortjenter ikke livets rett. Bortkasting av penger. Masse penger og har ikke underholdningsverdi! 10 000/5000 skøyteløp er megakjedelig. Den nye vikersund bakken koster evig med penger. 2.2 millioner per utøver som bruker bakken. HERREJESUS! 2.2 MILLIONER PER UTØVER.

Bruk heller penger på flerbrukshaller eller ishaller som brukes av mange(breddeidrett).

At nrk vil slutte og sende skøyteløp er fantastisk. Et mindre program Arne Scheie kan forpeste!

Når kommenterte Scheie skøyteløp?

Er forsåvidt med på at skøyteløpunderholdningsverdien har tapt seg det siste tiåret, men det finnes jo fortsatt høydepunkt. Problemet er vel mest at vi mangler flere folk som kan hevde seg på alle distansene. Husker at jeg ble veldig lei av hopp og rett før MIka-perioden!

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

fant det i en artikkel i en nettavis.

Dj Dark. Dessuten koster det flesk å vedlikeholde skibakker.

Granåsen i trondheim. Et stort pengehull år etter år.

Skihopp er en idrett som koster for mye penger pr utøver.

Disse pengene kan bli brukt på andre idretter som aktiviserer flere individer. Som vil gi økt

helse-effekt for en større del av befolkningen.

De kunne hatt 1 skianlegg i norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...