Sjuki Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fort kan jo defineres relativt, men aerials er jo helt klart en av de mer publikumsvennelige grenene. Som jeg og Ola Nordmann tenker, så har jo aerials aldri vært en stor gren i Norge, og det er jo kanskje en av grunnene til at rekrutteringen kan vel så og si være laber. Om det er noen som driver aerials i Norge, vet jeg ikke. Men jeg ser heller at Ola Nordmann heller kan lære seg å bli bedre kjent med både snowboard og twin-tip. Norge fostrer jo opp drøssevis med små kidz som har helt ville skillz. No offense, men jeg har alltid hatt den rare tanken om at aerials alltid har vært snøens svar på turn. Og da er det vel like greit å bare gi kineserne medaljene med en gang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ngZf8hLV2dA&feature=player_embedded Jentene burde seriøst jobbe med engelsken deres. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Snowboard er uten tvil noe at det råeste man kan se på. Det er som du sier der, Mchansern. Rått! Hihihi..... Kniste litt nå DJ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Deeeeeeeeeet som er aerials ja. Småsykt det ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jepp. Har vondt for å tro at du har mange kompiser som holder på med akkurat den sporten Den er ikke akkurat stor i skinasjonen norge. Eller i verden heller igrunn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vel, det er den mest spektakulære sporten innen skiverden. No fucking doubt. Jeg er sikkert den eneste i Norge som var å så på dette under Torino OL. Uansett så var jo dette fiasko for Norge, så why not? Det var SINNSYKT! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om du ser så har jeg edita bort det der. For meg har det alltid hett Freestyle. Kanskje derfor jeg bommet litt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fantastisk bakfull :\ Da er jo vintersport bare ekstra bra! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Astrid ut! I dag skal det bli seier!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Astrid ut! I dag skal det bli seier!! Vi har vel større håp enn det? (selv om det ser bra ut sålangt for henne ) edit: veldig off-topic, men så ikke noen andre tråder om det... vet noen hvordan man får sett/hørt brækhus i kveld? Endret 20. november 2010 av Asmodeanx Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Den siste setningen var vel egentlig generell. Hva med EuroSport eller TV2 sumo/sport? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 SICK start av Bjørgen. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Litt skummelt hvis Marit slår resten av feltet med et halvt minutt i dag... føler liksom at det spøker for VM da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Husk at Marit står over TdS i år også for å trene slik som i fjor. Hun var jo latterlig god på starten i fjor og. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, så vi kan jo satse på at hun bygger opp en ny formtopp til da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kristoffersen. Opplegget til Bjørgen funket jo som fjell i OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Se på Bjørgen da! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 dette er dårlig Therese! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hahaha. Totalt overkjøring. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 litt av en tid av Bjørgen, kan ikke bli mye bedre enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå