Berniy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Endelig er Twin-Tip sesongen igang, storkos i bakken idag ventet leeeeenge på første dag nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har jævla lyst å dra selv. Bare holde meg hjemme i Asker en liten uke tid og har det gøy. Booka samme hotell som det norske alpinlandslaget nede i Garmisch. Woot Woot Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Så vidt jeg vet er det åpningsrenngreier i Vikersund i morgen. Dette skal visst sendes på tv, men når? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 17.00 mener jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ingen avgjørelse Dagene har gått og man har ikke kommet videre i problemene rundt Vintersportkafeen IF. Manager Latias har holdt seg helt stille og rett og slett vært fraværende fra klubben de siste dagene. Spørsmålet går nå om han passer til å være manager for Vintersportkafeen IF. I denne anledning velger spiller Disk Jockey_Dark å trekke seg fra sin stilling i klubben. Etter at kontraktforslaget ble slaktet av manager Latias og videre forhandlinger har strandet ser ikke DJ_Dark noe vits å gjøre en innsats for klubben. Han legger til slutt til at om det til slutt skulle komme et passende tilbud skal han vurdere det. DJ_Dark er nå på free transfer og det spekuleres i om han slår følge med Shurger Airlines et annet sted. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Manageren bryter stillheten Manageren for Vintersportkafeen IF har etter flere dager med stillhet endelig møtt pressen. Han er ikke bekymret over kommentarene som har kommet de siste dagene, og synes heller det burde fokuseres på det positive. - Det er utelukkende positivt at så mange investorer har tatt kontakt med klubben. Jeg har hatt en rekke møter med de nåværende eierne, og vi har kommet fram til at det beste budet vil få lov til å investere i klubben, sier manageren. Han legger også til at fristen for å legge inn bud går ut ved midnatt i kveld. - Det selskapet som tilbyr flest plusser vil få jobben, lover han. Manageren håper samtidig at Disc_Jockey Dark blir i klubben, og kan fortsette å servere kampprogram uke etter uke. - Det er usikkerhet rundt DJD, men vi håper han bruker fornuften og blir i klubben. Med nye investorer på plass burde vi greie å komme til enighet om kontrakten hans, sier manageren ifølge NTB. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lørdag: NRK1 10.40 Langrenn - 10 km kvinner Direkte fra Gällivare. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 12.00 Sport i dag NRK1 12.25 Langrenn - 15 km menn Direkte fra Gällivare. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 14.00 Skøyter, ishockey og kunstløp - 500 m kvinner og menn Berlin. Komm.: Ove Eriksen og Geir Karlstad. Programside NRK1 14.25 Sport, annet - Big Air Direkte fra Stockholm. Komm.: Thomas Lerdahl og Jonas Greve. NRK1 15.30 Skøyter, ishockey og kunstløp - 3000 m kvinner og 1500 m menn Berlin. Komm.: Ove Eriksen og Geir Karlstad. Programside NRK1 17.00 Hopp - Sesongåpning hopp Vikersund. Komm.: Arne Scheie. NRK1 18.00 Sport i dag Søndag: NRK1 10.40 Langrenn - Stafett kvinner Direkte fra Gällivare. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 11.45 Sport i dag NRK1 12.25 Langrenn - Stafett menn Direkte fra Gällivare. Komm.: Jann Post og Torgeir Bjørn. NRK1 14.15 Sport i dag NRK1 14.45 4·4·2: Fotball - Hønefoss-Fredrikstad Direkte fra Hønefoss idrettspark. Komm.: Christian Nilssen og Hallvar Thoresen. Programleder: Andreas Hagen. NRK1 16.35 Sport i dag NRK1 19.45 Sportsrevyen NRK2 13.10 Skøyter, ishockey og kunstløp - 1000 m og lagtempo, kvinner og menn Direkte fra Berlin. Komm.: Ove Eriksen og Geir Karlstad. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kult Big air i morgen! Det er saker. NRK1 17.00 Hopp - Sesongåpning hoppVikersund. Komm.: Arne Scheie. [/Quote] Lillebakken eller monsterbakken? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er lillebakken Store bakken er ikke klar før ut i Desember Lenke til kommentar
andybb Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Utrolig løp av Njåtun på 1500 meter i dag! Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Kult Big air i morgen! Det er saker. Det er på høy tide at den norske befolkningen blir introdusert til snowboard og twin-tip! Håper nrk kommer til å vise mer av både slopetsyle og big air i vinter Endret 19. november 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Helt enig, pleier å følge X-Games hver vinter, tilogmed fattern på 50år digger å se på Ygre Wiig, Horgmo og gjengen. Han kan ikke så mye terminologi, men kan nok til å følge med. Det var han som dro meg opp for å se på arctic challenge forrige gang :!: . Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Helt enig, pleier å følge X-Games hver vinter, tilogmed fattern på 50år digger å se på Ygre Wiig, Horgmo og gjengen. Han kan ikke så mye terminologi, men kan nok til å følge med. Det var han som dro meg opp for å se på arctic challenge forrige gang :!: . Litt som meg det. Jeg skjønner forskjellen på en 360 og 720, men ikke så mye mer, men så hører man på kommentatorene om de blir fornøyde, og alle kan jo se om det er en "fjellstø" landing eller ikke Angående hopp, antar jeg at det kanskje bare er en slags (iallfall hovedsaklig) norsk åpning, ala beitostølen forrige helg. Siden det kun ser ut til at de har tenkt å vise en time. Men jeg vet ikke! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Det er nasjonal åpning i hopp, ja. Verdenscupen starter ikke før om en uke. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) ... Jeg skjønner forskjellen på en 360 og 720, ... Går vel mer i 1260/1440 dobbel/trippel cork + en eller annen grab nå for tida :!: Ser ut som at Aerials kommer til å forsvinne fort fra OL-programmet slik som utviklingen innenfor jibbingen er for øyeblikket Endret 19. november 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Utrolig løp av Njåtun på 1500 meter i dag! Rett og slett fantastisk. Imponerende det der ja! Go Asker! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser ut som at Aerials kommer til å forsvinne fort fra OL-programmet slik som utviklingen innenfor jibbingen er for øyeblikket Håper ikke det. For min del så er det den mest spektakulære idretten som vinter-OL har å by på. Jeg var å så på dette i OL i Torino, hadde sett frem til å dra til Sotsji for å se det der også, får håpe det ikke er borte innen da. Kroppsbeherskelsen, teknikken og estetikken er helt enorm! Det er sykt å se de fly gjennom lufta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Snowboard er uten tvil noe at det råeste man kan se på. Det er som du sier der, Mchansern. Rått! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Aerials er ikke snowboard! Søk opp "Freestyle: Aerials" på utube. Det er 10x kulere enn all snowboard. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Så mye kan jeg. Kan ikke terms og det der, men så det var snakk om snowboard lengre opp, så regnet med det var det du snakket om. Hehe. Endret 19. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå