Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha snakket med min agent har jeg følgende pressemelding å slippe:

Det er helt tydelig at mitt arbeid ikke settes pris på. En slik arbeidsinnsats burde virkelig hedres med plass i førsteposten. Dette har ikke skjedd og jeg og min agent er både dypt såret og frustret. Ikke bare er det tydelig at jeg ikke settes pris på, men jeg blir rett og slett utnyttet til slavearbeid.

Når det kommer til lønnen jeg skal få er det tydelig at den er for lav. Dessuten føler jeg at Jotun regelrett gjør narr av meg når han sier at det ikke kan gis pluss med mobilen. Undertegnede er dypt såret og fornærmet. Grunnlønna fra manageren i tråden er også helt lav. Dessuten krever min agent også et honorar for den lange samtalen som har blitt holdt i dag mellom han og undertegnede. Som moralsk støttespiller krever han også sitt med inntil flere plusser i uka.

Det var alt i denne pressemeldingen fra undertegnede og hans agent.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Det skal heller ikke være nødvendig at brukerne må minne deg på å legge ut programmet. Pluss vil selvfølgelig bli gitt. Men om du skulle gjøre det uten at brukerne måtte minne deg på det. Så vil også din neste post, "automatisk", bli honorert med et pluss.

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar
Dessuten føler jeg at Jotun regelrett gjør narr av meg når han sier at det ikke kan gis pluss med mobilen. Undertegnede er dypt såret og fornærmet.

Ta det i trackeren. Ikke kom her og grin! Når eg kan gi pluss fra mobilen også skal eg plusse deg til du ser den store sorte plussen når du lukker øynene dine.

Lenke til kommentar
Manageren stiller ultimatum

Manageren for Vintersportskafeen IF har i en pressemelding gitt Disc Jockey_Dark et ultimatum; skriv under ny kontrakt, eller bli solgt. Den eminente manageren latterliggjør også flere av kommentarene Dark har gitt til pressen. - Han burde være fornøyd med det vi tilbyr, sier treneren.

- Ubalanse

- Det har vært ubalanse i forhold til inntekter og utgifter de siste sesongene, og dette er noe vi må rette opp i så fort som mulig. Spillerne er klar over at vi er i en liten økonomisk krise og derfor er det smått irriterende at enkelte personer skriker ut om lønnsøkning, er meldingen fra manageren en uke før sesongen begynner for alvor.

Nulltoleranse for uthenging av andre

Manageren uttalte at klubben er åpen for alle, men samtidig vil det være nulltoleranse for de som henger ut andre. Han sier også at de vurderte å åpne disiplinærsak mot Dark etter hans negative uttalelser om stortalentet Jotun. - Vi lar være å straffe han denne gangen, men se på dette som en siste advarsel. Slikt oppførsel innad i klubben er uakseptabelt, uansett hvem som måtte komme med kommentarene.

På utkikk etter investorer

Manageren nevner også at han jakter på investorer som kan bedre klubbens økonomiske situasjon. Han sier at Mchansern AS har vært i kontakt med eierne, men de vil foreløpig ikke gå inn i detaljer. Han håper samtidig at de får fikset økonomien før sesongstart, slik at Vintersportskafeen IF kan fortsette jakten på gull de kommende månedene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Sjokkert spiller

Etter manageren til Vintersportkafeen IF stilte ultimatum mot brukeren DJ_Dark har spilleren blitt sjokkert.

- Jeg kan ikke forstå at manageren kan stille et slikt ultimatum allerede før sesongen, sier en sjokkert DJ_Dark.

Hastemøte

Etter å la lest pressemeldingen til manager Latias klate DJ_Dark inn til et hastemøte midt på natta med hans agent. Hva det har blitt snakket om her er uklart, men det ryktes i at spilleren og agenten foreløpig ikke har kommet til en direkte enighet om hva som skal gjøres med lønnsspørsmålet. Grunnet uenighet ble møtet utsatt en stund. Spilleren og agenten gikk dermed overraskende inn i baren på hotellet møtet ble holdt for å ta en pils. Det spekuleres i at dette blir gjort for at spilleren og agenten skal komme raskere til enighet. Likevel er det usikkert hvordan manageren reagerer på nettopp dette.

Spiller snur

Samtidig snur spiller DJ_Dark i sin kritikk av manager Latias etter at manageren til slutt la ut hans arbeidsoppgave i førsteposten. Han er likevel skeptisk til om hans manager tar han seriøst.

- Jeg lurer fortsatt på om manageren tar min oppgave seriøst. Det var først etter pressemeldingen at det blir gjort noe med arbeidet og det synes jeg fortsatt er litt kritikkverdig. Jeg håper dette kun er et engangstilfelle eller en sløvhet av manageren siden det var siste kamp i pre-season, fortsetter han.

Enighet

Til managerens svar om nulltoleranse for uthenging av andre svarer DJ_Dark at det har kommet til en slags enighet. Etter snakk med Jotun har det kommet frem til at Jotuns manglende vilje til å gi plusser kan ordnes ved snakk i "Tracker" eller at Jotun kjøper en fungerende datamaskin. DJ_Dark vil likevel si at det burde vært lov til å kunne stille enkelte spørsmål ved andre spillere. Han vil også trekke frem at det ikke har blitt noen reaksjon på Sjukis svar til han.

Positiv

Etter å ha fått høre om at det letes etter investorer og at muligens Mchansern AS har kommet på banen kom DJ_Dark med en meget positiv uttalelse.

- Jeg ble både overrasket og fornøyd med at det letes etter inverstorer, sier han.

Selv om det fortsatt er usikkert om Mchansern AS virkelig kommer til å gi sin støtte er DJ_Dark likevel optimistisk.

- Dette kan kun love godt. Det at en investor kommer på banen kan kun føre til noe positivt. Jeg håper nå at flere inverstorer kommer på banen slik at økonomien kan bli sunn og godt igjen, avslutter DJ_Dark til HW Tidende.

Endret av DJ_Dark
  • Liker 1
Lenke til kommentar

sprint har definitivt vært høydepunktet så langt denne helga! Jeg er normalt mer fan av skiskyting og innimellom noen av de lengre langrennsløpene, men det viser seg iallfall at sprint har større underholdningsverdi når det stort sett bare er nordmann mot nordmann. (altså, sprint er spennende uansett, de andre konkurranseformene blir litt mindre interessante når man fjerner Norge vs resten aspektet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...