Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, endelig har vintersesongen startet! :D I natt har det kommet snø og i nå er det åpning på Beitostølen.

I år er ekstra spesielt for meg siden jeg drar til Australia i februar, og hvor mye av vintersporten jeg får sett der er mer usikkert.

Du får jo med deg en god del før det iallfall! Forhåpentligvis er kanskje VM i Holmenkollen stort nok til at det går an å finne det en eller annen plass der nede (eller kanskje ikke)

Når starter Petter?

Startnr 102 mener jeg det var

Lenke til kommentar

Åh, endelig har vintersesongen startet! :D I natt har det kommet snø og i nå er det åpning på Beitostølen.

I år er ekstra spesielt for meg siden jeg drar til Australia i februar, og hvor mye av vintersporten jeg får sett der er mer usikkert.

Du får jo med deg en god del før det iallfall! Forhåpentligvis er kanskje VM i Holmenkollen stort nok til at det går an å finne det en eller annen plass der nede (eller kanskje ikke)

I dag ser jeg sendingen på nrk.no, men sannsynligvis gjelder vel det bare om man har norsk ip-adresse. Men det skal vel være mulig å finne en stream på nettet av VM fra Holmenkollen.

Lenke til kommentar

Flott eksempel Asmodeanx, Beckham faktisk... Var vel mest reporteren som ville ha frem at det viktigst nå var penger, men for all del, la deg provosere du.

Beckham ble brukt som et ekstremt eksempel for å vise hvor tåpelig påstanden om en sammenheng mellom pengekjør og hvor godt husket man blir i ettertiden er. Jeg kunne forsåvidt tatt Northug eller Svindal og (Som vel er to av de utøverene i dagens vintersportnorge som tjener mest). Men hovedpoenget er jo uansett at mesteparten av de som går renn for Norge i dag mest sannsynligvis tjener mindre eller like mye som vanlige folk i arbeid, for ikke å snakke om at flere av dem etter endt karriere står uten særlig høyere utdanning eller arbeidserfaring som kan gi dem en god og trygg inntekt etterpå. Så ja, jeg finner det urimelig av reporteren å påstå at det "bare" handler om penger for dagens løpere. For å ta på pompøshatten kan jeg kalle det "et hån mot de hardtarbeidende unge atleter som daglig sliter i løypa" eller noe slikt :p

I dag ser jeg sendingen på nrk.no, men sannsynligvis gjelder vel det bare om man har norsk ip-adresse. Men det skal vel være mulig å finne en stream på nettet av VM fra Holmenkollen.

Tror NRK kun fungerer i Norge ja, hvis du ikke får satt opp noe proxy-greier (som jeg ikke aner hvordan man gjør. Har bare hørt andre snakke om det)

Lenke til kommentar

Bra å se Aasen Ouren og Sjur Røthe gjøre så bra løp. Håp for OL 2014 :D (kanskje til og med VM )

Bjørndalen og imponerer stort! Gleder meg til skiskytingen nå

edit: Kanskje litt optimistisk å satse på Aasen Ouren til 2014 forresten... Han er visst 40 år da ;)

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Vi kan jo satse på at enten A: Russerne traff skikkelig med smøringen i dag, eller B: Russerne har toppet formen alt for tidlig og kommer å bli dårligere utover sesongen. Virker forøvrig rart om Legkov skulle dope seg til et renn som ikke gir v-cuppoeng en gang. La oss huske Johaugs suverenitet tidligere i dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...