Jotun Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Om de fyller hele unnarennet med skumgummi hopper jeg gjerne først. Eg hadde ikke satt utfor den bakken om de så hadde fyllt unnarennet med damepupper! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Syns Ljøkelsøy eller Sigurd Pettersen kunne hoppet først.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvorfor har ingen foreslått Harald "Fuglen" Rønneberg? Kollenhopper nr. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvorfor har ingen foreslått Harald "Fuglen" Rønneberg? Kollenhopper nr. 1 Fordi vi her i Vikersund er opptatt av at første hopper, og alle etter skal overleve å dra utenfor bakken Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Synes verdensrekordholderen skal hoppe først, er han rekordholder skal han få vise at han klarer det igjen der også synes jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Fem gull er målet Det var da beskjedne målsetninger. Spesielt siden det er VM på hjemmebane! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Northug tar 5 gull i blinde. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Northug tar 5 gull i blinde. Vet nå ikke jeg. Så et paralympicsrenn her i vinter, og det var en ganske heftig fartsøkning på et par av de "synsutfordrede" deltagerene der Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Beitostølen i morgen: Tanker og ideer? Forstår at Bjørgen er syk og i beste fall stiller Søndag. Noen som vet hvor mange utlendinger som kommer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Starter det i morgen? Endelig! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nasjonal åpning, ikke v-cup. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Driter da jeg i. Det betyr at det er sport på tv! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nei det betyr at jeg får hodepine. Må velge mellom V-cup og Premier League fremover. MY BRAIN IS BOILING. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Et hardt liv, men for min del er det bare United jeg trenger å se. Er dog ille om United krasjer med skiskyting. Mange ting går jo ofte tidlig på dagen, slik som alpint og enkelte langsrennsøvelser og kombinert. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) http://www.tv2sporten.no/vintersport/skiskyting/norge-soeker-vm-i-skiskyting-3339547.html Kjære Gud, vær så snill å la det skje... Endret 11. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For alle del gjør det. Eneste som er synd er at det er så lenge til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Nasjonal åpning pluss V-cup slalåm til helga. Flott at vintersesongen begynner å nærme seg med stormskritt. DJ, fikser du programmet? Du gjorde en god jobb i fjor. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 STEMMER DET! DET ER JO SÖLDEN! Det er viktigere enn nasjonal-åpning. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dritt å ikke ha tv på hybelen. Dritt å ha en crappy linje... Jaja, kommer til å se det som er mulig å se uansett.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dritt å ikke ha tv på hybelen. Dritt å ha en crappy linje... Jaja, kommer til å se det som er mulig å se uansett.. Kjenner til det. NRK nett-tv ble brukt nok i fjor! Latias, det var lett å gjøre når NRK hadde sånn greit oppsett på sine hjemmesider, men skal se hva jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå