Latias Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Takker for link. Har også lyst til å dra på langrennsprinten, men det var stive priser ja. Får se hva det blir til etter hvert. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Oioi, bare 2 måneder igjen til sesongstart nå! Storgleder meg. Blir selvfølgelig en VM-tur på meg også. Skal se følgene: Langrenn, 4 x 5 km stafett - kvinner (torsdag 3. mars) Hopp stor bakke, individuell - menn Kombinert hopp stor bakke, lag (fredag 4. mars.) Langrenn, 4 x 10 km stafett - menn Kombinert langrenn, lag, 4 x 5 km Forbanna irriterende at vinterferieuka er lagt til den VM-uka med minst konkurranser (den første delen av VM), og ikke motsatt For å komme i rett stemning... http://www.youtube.com/watch?v=k-qv9ucYW58 Forresten noen som har peil på om Norge kan stille med flere utøvere, ettersom vi er vertsnasjon? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Forresten noen som har peil på om Norge kan stille med flere utøvere, ettersom vi er vertsnasjon? Er nok ikke så enkelt nei. Men de regjerende mesterne har friplass, så de blir ikke inkludert i den nasjonale kvoten. Hattestad har friplass på sprinten, Northug har friplass på jakten og fellesstarten. Flott video ja. På tide å komme seg i vinterstemning, for det er faktisk ikke så lenge til første VC-renn. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Forresten noen som har peil på om Norge kan stille med flere utøvere, ettersom vi er vertsnasjon? Er nok ikke så enkelt nei. hehe, er vel logisk nok ikke det nei. Blanda litt jeg, er jo bare i V-cup det. Spent på hvem som blir årets komet(er), hvis det i hele tatt blir noen. Regner med løperne kjører på med en del testløp og små-konkurranser utover høsten. Så, det skal bli spennende å følge med (ihvertfall som smått) frem mot sesongstart på Beito den 21. nov. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Spent på hvem som blir årets komet(er), hvis det i hele tatt blir noen. Regner med løperne kjører på med en del testløp og små-konkurranser utover høsten. Så, det skal bli spennende å følge med (ihvertfall som smått) frem mot sesongstart på Beito den 21. nov. Petter Eliassen og Kristian Tettli Rennemo er med på allroundlandslaget, samt. Eirik Brandsdal på sprintlaget. Tomas Northug er vel også en lovende unggutt, jeg er fornøyd om han blir 50% så god som storebror. Alpinsesongen begynner faktisk allerede 22. oktober med et V-cup renn. Can't wait. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 22 okt? hmm, er det V-cup på isbre da regner jeg med. Hvor er det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Kunne like greit ha vært i Norge, har enda ikke glemt den lange og iskalde vinteren vi hadde tidligere i år. Rennet går i Sölden. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Sölden er høyt oppe. Ca 3000moh. Tipper de greier å skrape sammen nok snø da. Er mer spent på om Harrachov må avlyse hopprennene jeg da. Det er jo lavland i midt Europa. Hadde ikke bestilt tur dit med det første. Endret 24. september 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
vad Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 For de som ikke klarer vente til oktober med å se vintersport, så pågår oslo-cup i curling i Snarøya curlinghall denne helga. NRK sender Ulsruds kamp mot sveitsiske Pechia imorgen, i tillegg til herrenes og damenes finale på søndag. Forøvrig koster det ingenting å komme seg inn og bivåne det hele ringside. Og for bare 50lappen kan du kose deg med en halvliter samtidig På damesiden stiller det som sannsynligvis er verdens beste lag per nå, Jennifer Jones fra Canada: Herresiden har samlet så godt som hele europaeliten. Forhåndsfavorittene er norges lag Ulsrud og svenske Edin. Evigunge Pål Trulsen stiller også med sitt gamle gull-lag, og er på god vei til minst kvartfinale... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Ulsrud hadde rett i dagens utgave av Aftenposten. "Vi er som romfarere på baksiden av månen. Etter tre og et halvt år kommer vi frem fra mørket" Curling får altfor lite oppmerksomhet utenfor OL. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Velger å reklamere for denne tråden siden jeg kun nesten bare har rekruttert sykkelinteresserte. Det hadde vært greit å få flere synspunkter rundt doping også i andre idretter. Og ja.. Vi gleder oss til Tour de France Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Beskylder Bjørgen for juks Polakken kan ta seg en bolle. Tror hun bør være den siste som beskylder andre for juks, for hun er ikke akkurat kjent for å ha rent mel i posen selv. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Er bare om og gjøre å hakke løs på andre mest mulig. Snakk om å drite seg sjæl på leggen Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei, spør her istedenfor å lage en ny tråd. Er ute etter å kjøpe telemarkski, da jeg har breddeidrett som programfag, og trenger et par billige ski. Leita litt rundt på FINN.no og fatt et par ski heter K2 stuntman med Rottefella Super Carve Chili-binding og Garmont-støvler som nesten ikke er brukt. Skulle få dette for 1000 kr. Hvordan er skiene som nybegynnerski? Har stått en del på slalom, men aldri telemark, så er helt blank der. Så hva synes dere, burde jeg slå til? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Helt feil tråd. Her holder kun tv-rottene til. Du trenger ikke lage egen tråd, er tråd for akkurat det du lurer på her Fyren som har laget den tråden har spurt om samme spm mange plasser på d.no, noe som egentlig er unødvendig. Men dere kan jo slå dere sammen om samme problem Vil du diskutere vintersport på tv/live her derimot er du smertelig velkommen! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som har noe oversikt på når ting braker løs? Snøen de siste dagene har gjort meg steinklar for ny sesong Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Noen som har noe oversikt på når ting braker løs? Snøen de siste dagene har gjort meg steinklar for ny sesong Storslalåmrennet i Sölden på søndag er den vanlige tjuvstarten på den alpine verdenscup-sesongen. I 2007 vant Aksel Lund Svindal åpningsrennet på den østerrikske breen. Se rennet direkte på NRKsport.no og NRK1 søndag kl 09.45 og 12.50! Gleder meg! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det blir faenmeg saker! Endelig skal sesongen i gang! Men det er vel et opphold mellom Sølden og Levi på godt og vel en måned nesten? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 søndag 09.45 står tven på med sending fra nrk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Fortsatt ingen forbedringer for alpinjentene. Beste norske ble nr. 37 eller noe. Derimot gleder jeg meg til storslalåmrennet for menn. Det blir så spennende å se Jansrud (storslalåmsølv i OL) og Lund Svindal (storslalåmbronse i OL, og gull på samme distanse i 07-VM). Har store forventninger til alpingutta etter den fantastiske prestasjonen i OL. Hadde vært herlig å starte sesongen med seier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå