Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Mueller sparket seg selv. Du vrir og vender på det i tillegg:

Nylig fortalte flere av skøyteløperne at de reagerte på det økonomiske opplegget rundt landslaget. Ifølge VG må flertallet betale for reiser til samlinger selv, mens resten - unntatt Håvard Bøkko - må ut med egenandeler i forbindelse med samlinger.

Jeg ville hvertfall reagert på det hvis jeg var på et landslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mueller sparket seg selv. Du vrir og vender på det i tillegg:

Nylig fortalte flere av skøyteløperne at de reagerte på det økonomiske opplegget rundt landslaget. Ifølge VG må flertallet betale for reiser til samlinger selv, mens resten - unntatt Håvard Bøkko - må ut med egenandeler i forbindelse med samlinger.

Jeg ville hvertfall reagert på det hvis jeg var på et landslag.

Er jo litt forskjell da den ene er (var) verdens klart nest beste langdistanseløper, mens resten er et hav unna og snaut man gidder å se på engang. Eneste som er smått spennende er Hege Bøkko, men klart man må ofre litt for å bli god. Kom ikke her og si Håvard har fått alt gratis da han ikke var i toppen han heller!

Håpløst at Mueller ble sparket, Maren Haugli må virkelig tåle en spøk, når den er så åpenbar. Ingen tvil om at hun ville bli kvitt han, i og med at hun brukte en fillesak til å ødelegge hans karriere.

Lenke til kommentar

Mueller var så annerledes, så useriøs og menneskelig på en måte som var herlig å se at eksisterte i toppidrettsmiljøet. Videobloggen hans fra OL er fantastisk, og episoden fra Touren i fjor da han er med i Dag O2-bilen er herlig. Mueller er en unik fargeklatt, håper han starter et privat lag med Håvard.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kojonkoski slutter etter sesongen

Hva synes vi om det? Er vi fornøyd med hva han har gjort for landslaget? Selv synes jeg han har gjort masse bra, men det har vært litt svake resultater de siste sesongene. Så sånn sett er det egentlig greit at vi får på plass ny trener. Håper han greier å få til en grei avslutning med medaljer i Oslo-VM. :)

Jeg har gått rundt og gruet meg til dette lenge. :cry:

Mika...Hvorfor forlater du meg nå når jeg trenger deg som mest... :no:

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

*sukk* Nei hadde det enda vært så...

Jeg har bare en stor forkjærlighet for mannemannen. :love: Han er en mann jeg respekterer og ser opp til. Han fyller livet mitt med glede og en følelse av at det er verdt å puste.

For å si det mildt: Jeg forguder jorden han går på og det finnes ingen annen jeg elsker mer enn han.

(Ja jeg er seriøst. Nei, du trenger ikke fortelle meg at det er helt sinnsykt. Jeg kan ikke noe for at jeg har falt for ham. Jeg har det tungt i livet og trenger all den gleden jeg kan få.) :ph34r::blush:

Edit. Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle få plusspoeng for denne posten. :wee:

Uansett: Han er min og bare min og jeg deler han ikke med noen. (det kjerringkreket han er gift med kan ta seg en bolle...)

Endret av Trouble
  • Liker 1
Lenke til kommentar

FOrøvrig, kan jeg melde om at flybilletter, hotell og arrangement-billetter er ordnet til VM i Garmisch Partenkichen i alpint i år. Har dessverre ikke mucho fri, så ble bare en langhelg, men får med meg det viktigste: Utfor menn og kombinasjonen for menn.

Forøvrig skal jeg bo på samme hotell som hele det norske landslaget :):thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...