Vizla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mueller sparket seg selv. Du vrir og vender på det i tillegg: Nylig fortalte flere av skøyteløperne at de reagerte på det økonomiske opplegget rundt landslaget. Ifølge VG må flertallet betale for reiser til samlinger selv, mens resten - unntatt Håvard Bøkko - må ut med egenandeler i forbindelse med samlinger. Jeg ville hvertfall reagert på det hvis jeg var på et landslag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mueller sparket aldri seg selv? Han ble vel avsatt av skøyteforbundet. Kanskje det at de betaler sine egne reiseregninger gjør at de forbedrer seg litt så de faktisk kommer opp i verdenstoppen slik Bøkko er. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mueller sparket aldri seg selv? Han ble vel avsatt av skøyteforbundet. Jeg mente det mer som at i det øyeblikket han åpnet kjeften sparket han seg selv, ikke at han selv sa opp jobben. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Media hjalp til en god del. Oppskrytt hele greia. Blir det samme som med Anthony Annan i media i dag. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mueller sparket seg selv. Du vrir og vender på det i tillegg: Nylig fortalte flere av skøyteløperne at de reagerte på det økonomiske opplegget rundt landslaget. Ifølge VG må flertallet betale for reiser til samlinger selv, mens resten - unntatt Håvard Bøkko - må ut med egenandeler i forbindelse med samlinger. Jeg ville hvertfall reagert på det hvis jeg var på et landslag. Er jo litt forskjell da den ene er (var) verdens klart nest beste langdistanseløper, mens resten er et hav unna og snaut man gidder å se på engang. Eneste som er smått spennende er Hege Bøkko, men klart man må ofre litt for å bli god. Kom ikke her og si Håvard har fått alt gratis da han ikke var i toppen han heller! Håpløst at Mueller ble sparket, Maren Haugli må virkelig tåle en spøk, når den er så åpenbar. Ingen tvil om at hun ville bli kvitt han, i og med at hun brukte en fillesak til å ødelegge hans karriere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Nydelig at de endelig klarte å kvitte seg med Mueller. Helt korrekt å gi han fyken. Bøtta var full, dritten rant over. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Mueller var så annerledes, så useriøs og menneskelig på en måte som var herlig å se at eksisterte i toppidrettsmiljøet. Videobloggen hans fra OL er fantastisk, og episoden fra Touren i fjor da han er med i Dag O2-bilen er herlig. Mueller er en unik fargeklatt, håper han starter et privat lag med Håvard. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Kojonkoski slutter etter sesongen Hva synes vi om det? Er vi fornøyd med hva han har gjort for landslaget? Selv synes jeg han har gjort masse bra, men det har vært litt svake resultater de siste sesongene. Så sånn sett er det egentlig greit at vi får på plass ny trener. Håper han greier å få til en grei avslutning med medaljer i Oslo-VM. Lenke til kommentar
vad Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Curlingsesongen er igang Hvis jeg har forstått riktig kan semifinalen i Baden Masters mellom lag Ulsrud og canadiske Gushue/Ferbey følges her imorgen fra kl 10. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/artikkel.php?artid=10045191 Hvorfor er det ikke lenger overraskende å høre "Russland" og "dop" i samme setning? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Kojonkoski slutter etter sesongen Hva synes vi om det? Er vi fornøyd med hva han har gjort for landslaget? Selv synes jeg han har gjort masse bra, men det har vært litt svake resultater de siste sesongene. Så sånn sett er det egentlig greit at vi får på plass ny trener. Håper han greier å få til en grei avslutning med medaljer i Oslo-VM. Jeg har gått rundt og gruet meg til dette lenge. Mika...Hvorfor forlater du meg nå når jeg trenger deg som mest... Endret 12. september 2010 av Trouble Lenke til kommentar
feggy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hopper du profesjonelt? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) *sukk* Nei hadde det enda vært så... Jeg har bare en stor forkjærlighet for mannemannen. Han er en mann jeg respekterer og ser opp til. Han fyller livet mitt med glede og en følelse av at det er verdt å puste. For å si det mildt: Jeg forguder jorden han går på og det finnes ingen annen jeg elsker mer enn han. (Ja jeg er seriøst. Nei, du trenger ikke fortelle meg at det er helt sinnsykt. Jeg kan ikke noe for at jeg har falt for ham. Jeg har det tungt i livet og trenger all den gleden jeg kan få.) Edit. Jeg hadde virkelig ikke trodd at jeg skulle få plusspoeng for denne posten. Uansett: Han er min og bare min og jeg deler han ikke med noen. (det kjerringkreket han er gift med kan ta seg en bolle...) Endret 16. september 2010 av Trouble 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 "Hvorfor kan ikke Northug gå med Red Bull-lue dersom Lund Svindal får lov?" http://www.vg.no/sport/ski/alpint/artikkel.php?artid=10027409 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 FOrøvrig, kan jeg melde om at flybilletter, hotell og arrangement-billetter er ordnet til VM i Garmisch Partenkichen i alpint i år. Har dessverre ikke mucho fri, så ble bare en langhelg, men får med meg det viktigste: Utfor menn og kombinasjonen for menn. Forøvrig skal jeg bo på samme hotell som hele det norske landslaget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Nice! Samme hotell og greier også. Høres ganske spennende ut. Har dessverre ikke mucho fri, så ble bare en langhelg, men får med meg det viktigste: To gull til Aksel Lund Svindal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nice, det hotellet vil jeg også bo på... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Da var bilett til Ski-VM bestilt. I første omgang det individuelle hopprennet i Midstubakken, men lurer på om jeg skal få med meg langrennsprinten. Muligens blir det et av hopprennene i Holmenkollbakken også. Har tatt meg fri under hele VM Endret 23. september 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Hvor mye kostet billettene? Må si jeg gleder meg mer og mer til VM på hjemmebane nå som kulden og vinteren nærmer seg med stormskritt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Skal du ha tribune-billetter er de svindyre. Men for meg og den sportsidioten jeg er er det definitivt verdt det Her er en oversikt og billettsoner og priser: http://oslo2011.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=823 Jeg kjøpte billett til sone T i Midstubakken. Altså 570 (+ bill.avg). Endret 23. september 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå