Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg er en gutt på 16 år! Har lagt om livsstilen min, spiser kun supermat nå for tiden. Før gikk det i mye boller og annen usunn dritt i friminuttene o.l.

Nylig begynte jeg å gå langrenn, og steike så digg det er! Har hardtrent det siste året, så kondisjonen min er relativt bra nå. FATTER ikke at ikke andre ungdommer går på bortoverski, det er sinnsykt god trening og samtidig veldig god trening. Noen andre som har problemer med å se ungdommer med ski på bena? :p

Noen andre som går langrenn som har tips å dele og slikt?

Lenke til kommentar

Gutt 16 her også jeg har gått MYE på langrenn i vinter, jeg har jo gått på ski hele livet, men i år har det vært en fantastisk vinter :new_woot:

Så sinnsykt enig med deg. Hvor bor du? Har liksom gått på ski annenhver dag de siste to ukene nå.

I morgen skal jeg ut på 2mils tur på snøscooteroppkjørt løype :D

Lenke til kommentar

Haha, my bad. Første gang dette skjer i hvert fall. Kan det ha noe med at mix-stafett ikke kom på OL-programmet å gjøre? :p

Var vel også i 2008 i Östersund.

Han mente vel at det var første gang det gikk samtidig som et OL (var jo ikke noe vinter-OL i 08 tross alt). Det er vel kanskje samme greia med skiflyging.

På en annen side har vi Curling-VM om et par dager! Noen som vet om det blir vist online noen plass?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...