slipten Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Grattis til Hannevold for finfin 3 plass og Svendsen for sammenlagt seieren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Herlig å avslutte karrieren med en pallplassering. Unnet han det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hanevold gikk sitt siste renn i dag ja. 40 år og i dag fikk han sin 40. pallplass. Fin avslutning det. Grattis Emil. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 etter en litt kjedelig mix stafettt, så tok Norge vm-sølvet i det aller siste rennet i årets skiskyting. Gratulere Flatland, Berger, Svendsen og Bjørndalen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 VM sølv? Det er ikke noe VM det året det er OL... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jo, det var VM i mix-stafett i dag. http://www.biathlonworld3.de/en/press_releases.html/do/detail?presse=925&PHPSESSID=027d3d29aec034f1e58da1cebed4c19f Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Haha, my bad. Første gang dette skjer i hvert fall. Kan det ha noe med at mix-stafett ikke kom på OL-programmet å gjøre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Haha, my bad. Første gang dette skjer i hvert fall. Kan det ha noe med at mix-stafett ikke kom på OL-programmet å gjøre? Var vel også i 2008 i Östersund. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei. Jeg er en gutt på 16 år! Har lagt om livsstilen min, spiser kun supermat nå for tiden. Før gikk det i mye boller og annen usunn dritt i friminuttene o.l. Nylig begynte jeg å gå langrenn, og steike så digg det er! Har hardtrent det siste året, så kondisjonen min er relativt bra nå. FATTER ikke at ikke andre ungdommer går på bortoverski, det er sinnsykt god trening og samtidig veldig god trening. Noen andre som har problemer med å se ungdommer med ski på bena? Noen andre som går langrenn som har tips å dele og slikt? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gutt 16 her også jeg har gått MYE på langrenn i vinter, jeg har jo gått på ski hele livet, men i år har det vært en fantastisk vinter Lenke til kommentar
jarah Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Gutt 16 her også jeg har gått MYE på langrenn i vinter, jeg har jo gått på ski hele livet, men i år har det vært en fantastisk vinter Så sinnsykt enig med deg. Hvor bor du? Har liksom gått på ski annenhver dag de siste to ukene nå. I morgen skal jeg ut på 2mils tur på snøscooteroppkjørt løype Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bor i Halden, her har rulleskisesongen akkurat begynt. min siste tur var på torsdag og nå er nesten all snøen borte I mine værste skiuker i vinter kunne jeg gå hver dag i nesten to uker, og da begynner man og bli litt smålei, men det er jo ikke hver vinter det er slike flotte forhold. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Haha, my bad. Første gang dette skjer i hvert fall. Kan det ha noe med at mix-stafett ikke kom på OL-programmet å gjøre? Var vel også i 2008 i Östersund. Han mente vel at det var første gang det gikk samtidig som et OL (var jo ikke noe vinter-OL i 08 tross alt). Det er vel kanskje samme greia med skiflyging. På en annen side har vi Curling-VM om et par dager! Noen som vet om det blir vist online noen plass? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Kaos rundt klovnegutta og de nye motebuksene deres før curling-VM. http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=585849 Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Syntes det er bra de setter foten ned. Det får være grenser. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Overdrevet hysteri. At de faktisk klarte å prøve å dra den enda lenger er for meg helt ufattelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Artige bukser synes nå jeg. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Blei litt mye av det gode nå.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Maren Haugli har mistillit til skøytelederne Ok, la meg se om jeg har skjønt dette: Hun får Mueller sparket og ødelegger Bøkkos sesong siden hun ikke vil ha han på skøytelandslaget for så at hun går til et privat lag? Wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå