Goodall Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja det Petter gjorde der er faen meg det råeste og mest orginale jeg noen gang har sett. HELT KONGE...Marit Bjørgen burde jo gjort det samma da hun hadde 10 sekunder mere å gå på hehe. Lurer på hvordan Petter har tenkt til å komme seg i mål neste gang En baklengs salto er vel litt for mye å forlange vel Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Begynner å dra PR opplegget litt langt nå Mr.Nortug... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Det er mye med Petter Northug jeg ikke tror før jeg ser det, men dette tror jeg ikke om jeg så ser det. Kjempelurt å si at han kan legge opp fordi det er for stor påkjenning med alt maset rundt han. Det blir sikkert ikke mas rundt han neste år om det er "siste sesong". Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja skjønner ikke tankegangen i det hele tatt, og greia virker mer til å være nok et "skap blest rundt medieobjektet" opplegg fra Nortug og co... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Etter neste helg går vel denne tråden i dvale til slutten av November/starten av Desember Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Faen da Petter. Sykt unødvendig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Tssss... Dj da, er kun oppmerksomhet han er ute etter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Næææh... Var nok ustabile journalister gitt... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ser vi tendenser til en positiv endring? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) For en sesong av Flatland () , endelig har hun vist hva som bor i henne! Får bare håpe at hun ikke finner på å gi seg nå, som det har blitt spekulert i... Endret 24. mars 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Flatland har virkelig slått på stortromma i år, ja. Nå må hun ikke gjøre det samme som Gruben, gi opp rett etter at man har levert en solid sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 http://www.vg.no/sport/ski/skiskyting/artikkel.php?artid=585656 Satser på at det kommer til å være en del folk her i morgen. Sesongavslutning, etter dette må vi vente i hele åtte måneder for mer vintersport! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Godt fellesstart er en kort gren, får komme litt sent på stadion i morra for å få med meg at Emil sikrer v-cupen sammenlagt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg har vel fotballtrening når fellesstarten er. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Emil har dette i lomma. Leder løpet, Sumann ligger nesten sist. Er riktignok en strafferunde som skiller dem, men fortsatt. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 fantastisk Hanevold:D Nesten litt klump i halsen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå