Latias Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Greit fornøyd med Jacobsen, men skulle gjerne hatt han rundt 120. Liker du ikke Anders? Northug er uansett rett bak lederen, så skjønner ikke hvorfor du klikker. Endret 19. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 De norske kvinnene ble jo totalt smurt vekk. Hadde det ikke vært for at Bjørgen startet helt på sluttet hadde det samme skjedd henne. Skiene til Kristoffersen klabbet jo og var glatte samtidig. Hvordan de har fått til det skjønner jeg ikke, men de greide det nå i alle fall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Greit fornøyd med Jacobsen, men skulle gjerne hatt han rundt 120. Liker du ikke Anders? Northug er uansett rett bak lederen, så skjønner ikke hvorfor du klikker. Hvor i innlegget mitt klikker jeg? Sier jeg er litt skuffet over den norske innsatsen, men jeg forventer at man skal minst komme på ballen, helst vinne i alt man har sjans til å vinne. Er ikke så farlig med langrennsfolka da det allerede er kjørt der. Liker Anders godt jeg. Han er 100 % lik en kamerat av meg. Jeg mente at ideelt så burde Anders vært rundt 3 meter lenger. Det er veldig jevnt og tror Anders kunne trengt de ekstra poengene. Han er ikke akkurat kjent for å være kald i hodet. De norske kvinnene ble jo totalt smurt vekk. Hadde det ikke vært for at Bjørgen startet helt på sluttet hadde det samme skjedd henne. Skiene til Kristoffersen klabbet jo og var glatte samtidig. Hvordan de har fått til det skjønner jeg ikke, men de greide det nå i alle fall. Helt utrolig når vi bruker millioner av kroner på å ha best ski hele tiden. Spark de ansvarlige. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Du fikk tydeligvis ikke med deg at du skrev han burde hoppe 120m, dvs 97m kortere enn han gjorde... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Du fikk tydeligvis ikke med deg at du skrev han burde hoppe 120m, dvs 97m kortere enn han gjorde... Selvsagt en bommert mente jo 220 ^^ meeeeh. Zauner hopper seg lant opp med det hoppet. Nå må Jacobsen og Romøren hoppe langt. Epic fail av Romøren! Oooooooooooooog suuuuuper fail av Jacobsen lolololz. Hoppegutta kan bare legge opp. Makan til dritt. Endret 19. mars 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) 230,5m på Jacobsen!! Hjelper ikke så mye det. Må ha 4/4 gode hopp, ikke 2/4. Lander nok på 190+ i andre omgang. Hva er det med nordmenn og andre omgang? Fint første hopp av Evensen så failer han totalt i andre og slår av nesten 20 meter. Sluffende av Romøren å ikke ta ledelsen. Blir vel nr 10? Det er for dårlig. Nydelig av Jacobsen! Utrolig synd at det ene hoppet hans i går ødela all mulighet for medalje. Oi oi oi! Jacobsen tar bronsje faktisk etter at Malysz failer i dagens renn. Endret 20. mars 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jaja, bra med bronse, men jeg må si jeg syntes synd på Malysz Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 236 på Hajek og 236.5 på Ammann. Perfekt dag, skulle bare fått ny verdensrekord. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Synd på Malycz, men når det var Anders var det greit. Bare synd Anders kuka det til i går. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Får gratulere de norske kjelkehockeygutta med bronse i Paralympics. Herlig å se pucken gå inn da det var 3,6 sekunder igjen i siste periode! GRATTIS! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Synd på Malycz, men når det var Anders var det greit. Bare synd Anders kuka det til i går. Hadde ikke vært i nærheten av de to øverste uansett så like greit Gjorde det vel bare for spenningens skyld. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Synd på Malycz, men når det var Anders var det greit. Bare synd Anders kuka det til i går. Hadde ikke vært i nærheten av de to øverste uansett så like greit Gjorde det vel bare for spenningens skyld. Han var vel ikke mer enn 16 poeng bak Schlierenzauer så om han hadde hoppet 210+ i steden for 196 hadde han vært der oppe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk ikke med meg Skiathlomet i dag, knuste Petter noen kaxiga svensker i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Rå innhenting av Hagle. Leder VC med 15 poeng før de siste rennene. Hvem her inne sa Hagle ikke hadde sjans i sammendraget? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fikk ikke med meg Skiathlomet i dag, knuste Petter noen kaxiga svensker i dag? Jadda. Tok dem alle i spurten som vanlig. Rå innhenting av Hagle. Leder VC med 15 poeng før de siste rennene. Hvem her inne sa Hagle ikke hadde sjans i sammendraget? Er vel ingen her som sa han ikke kunne greie det..? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herlig å dra inn Bardal som ikke kan hoppe. Flotters. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hehe begynner snart å lure på om han har tatt seg noen pils han Carlsen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå