Latias Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Det er aviser fra Bergen det er snakk om. Kan ikke forvente noe mer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg trodde det var tre kombinert-konkurranser i Lahti i helga. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg trodde det var tre kombinert-konkurranser i Lahti i helga. Hva har skjedd? Da trodde du feil. Hadde vært idiotisk å gå tre like konkurranser tre dager på rad. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lol på deg og de mailene dine til BA/BT, Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lol på de ubrukelige drittavisene i Bergen som kun preiker skit og ikke bryr seg en dritt om nyheter med mindre det er sensasjon eller Brann. Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Jeg har en oppgave som lyder som følgende: Norge er igjen klar for å søke om å vertsland for de olymiske lekene i 2022. Igjen skal Trondheim, Tromsø og Oslo kjempe om å bli vertsby. Du skal planlegge en kampanje for å vinne denne kampen. Kampanjen skal spille på byens fortrinn og egenart. Du skal lage ett eller flere produkter i denne kampanjen. Jeg tenkte jeg skulle lage en bildeserie i Adobe Premiere (redigeringsprogram), og vil gjerne ha bilder av noe Tromsø har, som ikke Trondheim og Oslo hadde! Så lurer bare på; Hva har Tromsø som ikke Trondheim og Oslo har? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Jeg har en oppgave som lyder som følgende: Norge er igjen klar for å søke om å vertsland for de olymiske lekene i 2022. Igjen skal Trondheim, Tromsø og Oslo kjempe om å bli vertsby. Du skal planlegge en kampanje for å vinne denne kampen. Kampanjen skal spille på byens fortrinn og egenart. Du skal lage ett eller flere produkter i denne kampanjen. Jeg tenkte jeg skulle lage en bildeserie i Adobe Premiere (redigeringsprogram), og vil gjerne ha bilder av noe Tromsø har, som ikke Trondheim og Oslo hadde! Så lurer bare på; Hva har Tromsø som ikke Trondheim og Oslo har? nordlys? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Suttdresen i gang igjen ja. Det har jo vært utfor nå, og ingen har sagt noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Dårlig reklame av vintersport etter OL. I går var det f.eks. hopp, der Jacobsen havnet på pallen. Kanskje derfor han hoppet godt, for ingen så på? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi så første omgang da vi satt i redaksjonen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Drammenssprint! Ingen andre som ser på? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Å helvete! Takk for at du nevnte det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 Bare hyggelig. Maiken Falla gikk videre. Nå er det Marits tur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fancy fall. Bratt oppløp da. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fæl sang de spiller på disse snuttene deres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hahaha. Herrene har noe å følge opp! Alltid vunnet i Drammen! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ser for meg Svartedal når jeg tenker Drammen-sprint. Han har vel vunnet her? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er jeg temmelig sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå