Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Rå start av de norske. Fire blant de fem beste, fem blant de åtte beste. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Eg skal skaffe meg bonuspoeng selv eg nå! Slettedalen rundt ftw! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Er redd polakken sparer krefter i ryggen på de norske, og at hun slår til på spurten. Hun gidder aldri å dra jo, verre enn Northug også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 RÅTT! 1. Bjørgen 3. Johaug 5. Kristoffersen 8. Steira 12. Jacobsen 15. Elden Lær av dette, gutter! Vi har INGEN bak Northug, absolutt ingen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 RÅTT! 1. Bjørgen 3. Johaug 5. Kristoffersen 8. Steira 12. Jacobsen 15. Elden Lær av dette, gutter! Vi har INGEN bak Northug, absolutt ingen. Hvor endte Skufferud??? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Vet ikke. De endte sendingen bare fem minutter etter at Bjørgen var i mål, fikk jo ikke sett Skofterud. UTFOR NÅ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Aksel leder så vidt, synd han taper 60 hundredeler mot slutten, ellers hadde det blitt en suveren ledelse. Pallen blir det nok. Jaja, slått av Cuche. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjedelig med den avslutningen. Da holdt det ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Kombinert på NRK2 nå. Opptak fra torsdagens reserverenn, men Scheie kommenterer direkte. Endret 6. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Northug starter ikke men har en følelse at det likevel blir norsk seier på jaktstarten i dag og vil satse på en av dem men vet ikke hvilken. Noen som kjenner disse løperne? Hvem er best på klassisk/fristil... Hvordan er i de i spurtenn? Noen som vet? Endret 6. mars 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ta Sundby. Han er bedre på klassisk, i fristil er de vel jevngode. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ta Sundby. Han er bedre på klassisk, i fristil er de vel jevngode. Takker, har egentlig samme tanke som deg i tillegg føler ja at Martin er mer offensiv i hodet enn Gjerdalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Begge er egentlig elendige (til å være blant Norge 3-4 beste langdistanseløpere), men Sundby er vel litt bedre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 1.32 sek bak for Moan. Satser vi på enda en seier? Pallen burde det bli. Lenke til kommentar
hean Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Egentlig har du vel litt rett men har en følelse at Sundby tar denne i dag og med 31 i odds er det ganske bra utbetaling. Satseet 100 kr på Bjørgen som hadde 2,25 i odds og jeg vant der 225 kr (så klart). Satset de på Sundby nå... tror ikke jeg vinner men tror sjansen er større enn 1/31 sjans. Vinner Sundby er jeg nesten 7000 kr rikere Edit: I løp der storfavorittene ikke er med er det ofte outsiderne til å være outsider som slår til... Sundby er helt klart en av de :!: Endret 6. mars 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 30 km dobbeljaktstart. Distansen der Northug brakk staven under OL, og Hellner vant. Dessverre er Northug syk, så han er hjemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 5. plass på Moan. Herlig langrenn nok en gang, han må bare 2-3 meter lenger i bakken. Manninen er tilbake. VC-seiere har han nok av, men ingen OL-gull. :!: Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det noen som har noen nettsider eller andre steder å anbefale, hvor jeg kan følge med på det som skjer innenfor ski-verden? Jeg vet for eksempel at det er snakk om verdenscupen for tiden, men jeg aner ikke hvor jeg kan lese om det (medaljeoversikt, startlister, osv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå