Jotun Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Moan sa da det han mente og ikke noe galt overhodet i det han sa. Ble til og med grundig poengtert når verdenscupvinneren ligger på 29 plass etter hopprennet. Skandalerenn og i 2010 skal man ikke hoppe når forholdene er så til de grader avgjørende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Holmenkollen osv K-punktet i nye Kollen er på 120 meter, men Norges hoppsjef Clas Brede Bråthen tror det blir mulig å strekke seg ned til 150 meter. Helt ned til 150m er jo nesten 20m lengre enn den forrige bakkerekorden om jeg ikke tar feil. Det er stor forskjell og det er jo mye bedre. Gamle Holmenkollen var jo litt for liten synes jeg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper det går greit at Sagen-diskusjonen er flyttet over hit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208848 Så får vi den litt mer samlet. Ta kontakt på pm om man er uenig i moderering Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Og vi er i gang med verdenscupen i morgen. Oddsen for at Moan vinner etter en fiasko-OL er vel på 1? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Satser på opptur for Moan nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet om de store gutta som Shaun White, Halldor Helgasson, Iouri Podlachikov, Peetu Piirionen med fler er med i TAC? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.t-a-c.no/category/line-up/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Da gidder jeg ikke å dra opp. De eneste interresante var jo: Marko Grilc Peetu Piiroinen Mikkel Bang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.vg.no/sport/skoyter/artikkel.php?artid=597975 Dopet eller ikke? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hu er allerede utestengt hu, nå er de vel på jakt etter bakmennene så vidt eg leste på tekst-tv(!!!!)... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Kombinert om en time! Blir flott med vintersport igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Haha, Tande og Schmid failer. Nå gjør vel Moan det samme... Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Håper ikke det, sitter på hytta med null tv signaler må nok opp og fikse Antenna Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Går du ikke på skole Latias? Åtte skoletimer her i dag. Hopprennet gikk like dårlig som alltid, for alt av nordmenn. Ser ut som Moan tar innpå allerede. Bra gruppe han går i også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Går du ikke på skole Latias? Åtte skoletimer her i dag. Hehe, joda. VGS på meg. Slutter 11.30 på fredager. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 FU. VGS her også. Ferdig 11.30 i går og forleden dag, men avslutter selvsagt med full dag. Forbanna irriterende! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Vi har åtte timer på mandager, DET er irriterende. MOAN LEDER LØPET! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sier jo seg selv at OL var en parodi når Moan vinner løpet før og trolig løpet etter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Manninen blir vel for sterk i spurten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå