Mats Aa Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gu for en morsom tanke. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Må jo nesten være "fyllerør og ralling" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Fem strafferunder en mer enn 1 km. Så han må gå 2 km raskere for å vinne. Hva med på normaldistansen da? Fem minutter x 4 = 20 minutter. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hehe, etter nærmare ettertanke og betydlig lavare promille innser eg at det kanskje kan bli vanskelig. Men eg meinar oppriktig at han neppe hadde endt opp på siste plass. ;-) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kunne sikkert lært han å skyte et par blinker pr. skyting, men det er jo fortsatt helt korka at han skal satse på skiskyting når han er verdens beste i langrenn. Er vel heller noen skiskyttere som burde vurdere å satse 100% på langrenn (Hafsås og Berger). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Han går ikke fort nok til det, Bjørndalen går nesten like fort som han... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Pøh, Northug hadde slått Bjørndalen i søvne. Ikke minst spurten. Petter er best i verden der også, Ole Einar vet ikke hva spurt betyr en gang. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Northug har drevet med skiskyting før, ifølge dokumentaren om ham på VGNett. Men jeg har ingen anelse om hvor god han er. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Går det ann å konkurrere i både skiskyting og langrenn i samme OL? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Går det ann å konkurrere i både skiskyting og langrenn i samme OL? Berger gikk skiskyting (sprint/jaktstart) den første uka, og så var han på stafettlaget som tok sølv i langrenn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Pøh, Northug hadde slått Bjørndalen i søvne. Ikke minst spurten. Petter er best i verden der også, Ole Einar vet ikke hva spurt betyr en gang. Han hadde faktisk BARE slått han i spurten, nivået i langrenn er latterlig lavt for tiden og teknikken til Northug i oppoverbakkene er tragisk dårlig, knærne hans går innover som på ei lita jente Fem strafferunder en mer enn 1 km 1 strafferunde = 150 meter 5*150=750m Endret 27. februar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Går det ann å konkurrere i både skiskyting og langrenn i samme OL? Berger gikk skiskyting (sprint/jaktstart) den første uka, og så var han på stafettlaget som tok sølv i langrenn. Sant. Om Northug er i toppform i 2014 kan han jo kanskje prøve en skiskytingskonkurranse da Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Haha. Morsom, men meningsløs tanke. Dagens topp i skiskyting hevder seg jo blant langrennsløperne. Skiskyting er en mye mer komplisert og vanskelig sport, og Northug hadde kommet på siste plass. Basta bom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Northug har fem gullmuligheter i langrenn. Hvorfor i svarte skal han begynne med skiskyting da? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei! Jeg leter etter et filmklipp med Thomas Alsgaard og Bjørn Dæhlie. Jeg vet ikke hvilket år det er fra, men det er altså et klipp fra innspurten. Alsgaard klarer akkurat å slå Dæhlie ved å gå ut i spagaten på mållinjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Vinter-OL 2014 skal arrangeres i Sotsji i Russland og vil bli de 22. olympiske vinterleker. IOC valgte i 2006 tre byer som skulle fortsette prosessen med å lage bedre søknader. IOC valgte 4. juli 2007 vertsnasjonen Russland på IOC-kongressen i Guatemala. Mesterskapet varer fra 7. til 23. februar. Frankrike, Bulgaria og Norge viste formell interesse for å arrangere lekene. Det pågikk en diskusjon om hvorvidt Lillehammer eller Tromsø burde søke. Forkjemperne for OL i Tromsø har jobbet hardt for å få til dette, men regjeringen sa nei til statsstøtte til prosjektet. Tromsø valgte siden heller å forsøke å få Vinter-OL 2018, og Lillehammer gikk sammen med Oslo om å søke OL samme år. Norges Idretts Forbund gikk for at Tromsø skulle være Norges søkerby til 2018, men trakk søknaden i oktober 2008. Vet det er lenge til, men tråden må jo komme en eller annen gang uansett. Er nok aktiv i et par dager, før den dør til 2014. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Regelen om at russerne mister OL hvis en eller annen blir tatt i doping gjelder fortsatt, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå