DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det var kun pga de nye reglene da. :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja, og de er rettferdige. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er det inne noe tvil om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Derson rettferdigheten seirer i disse rennene, skal jeg vurdere å se hopp i OL. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gamle regler i OL da... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Det var det ja. Men blir nok "tvunget" til å se den første konkurransen uansett. Er ikke hjemme da skiskytingen og utforen går, så da må jeg få sett noe dersom jeg vil unngå en tom OL-dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan kan du ikke være hjemme når det er så sent? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Skal visst på bursdag. Husker ikke om det var den lørdagen da, men tror egentlig det. :!: Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 HVis jeg har forstått det riktig går øvelsene sånn ca fra 1800 til 0600 norsk tid, og så sender NRK alt i reprise igjen fra 0600 til 1800 (med et par mindre pauser), så i så fall kan du jo iallfall få sett reprisene på Søndagen Lenke til kommentar
stwa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hopp ja. Dvs. ingenting før OL... Er vell langrenn til helga.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 HVis jeg har forstått det riktig går øvelsene sånn ca fra 1800 til 0600 norsk tid, og så sender NRK alt i reprise igjen fra 0600 til 1800 (med et par mindre pauser), så i så fall kan du jo iallfall få sett reprisene på Søndagen Er ikke det samme å se OL-øvelser i reprise. Også umulig å holde seg denne tråden, så hadde nok funnet ut vinneren før reprisen uansett. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Men om du ikke får sett det, og det blir norsk gull, får du jo sett en evt reprise Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det _blir_ norsk gull, og derfor må man se det live! Basta! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva slags grunn er bursdag til å gå glipp av OL? Herregud, jeg har tatt med tre uker fri ifra alt Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva slags grunn er bursdag til å gå glipp av OL? Herregud, jeg har tatt med tre uker fri ifra alt bah, for en gangs skyld misunner jeg "proletariatet" og angrer på min "evig student"-holdning Universitetet var til og med så utenksomme at de har lagt "studieuken" (også kalt vinterferie) til uka etter OL er slutt! Forøvrig gjorde en overskrift på db.no meg litt trist. "Syk Hushovd utsetter sesong-premieren". Ikke at det i seg selv er så galt, men.... Det minner meg på at vintersesongen snart er over Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forøvrig gjorde en overskrift på db.no meg litt trist. "Syk Hushovd utsetter sesong-premieren". Gidd å gå off topic her da..... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hushovd er ikke off-topic da. Hørte han syklet om vinteren også! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Latias, hvorfor boikotter du hopp? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Latias, hvorfor boikotter du hopp? På grunn av... 1...den østerriske juryen. 2...den østerriske dominansen. 3...den idiotiske "regelen" at man skal starte omgangen på nytt med en gang noen andre enn østerrikerne hopper godt (evt. at østerrikerne hopper dårlig). 4...at man setter ned farten hele tiden, ergo ingen lange hopp. 5...den elendige norske innsatsen, selv om de har forbedret seg fra i fjor. 6...at man gir hopp til Sapporo rett før OL. Ingen reiser dit uansett rett før OL for man har ikke lyst til å forstyrre døgnrytmen. Pluss at man kan slite med jetlag når man er tilbake. 7...??? 8...Trenger jeg mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå