Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVis jeg har forstått det riktig går øvelsene sånn ca fra 1800 til 0600 norsk tid, og så sender NRK alt i reprise igjen fra 0600 til 1800 (med et par mindre pauser), så i så fall kan du jo iallfall få sett reprisene på Søndagen :)

Er ikke det samme å se OL-øvelser i reprise. Også umulig å holde seg denne tråden, så hadde nok funnet ut vinneren før reprisen uansett. :p

Lenke til kommentar
Hva slags grunn er bursdag til å gå glipp av OL? Herregud, jeg har tatt med tre uker fri ifra alt :p

bah, for en gangs skyld misunner jeg "proletariatet" og angrer på min "evig student"-holdning :) Universitetet var til og med så utenksomme at de har lagt "studieuken" (også kalt vinterferie) til uka etter OL er slutt!

Forøvrig gjorde en overskrift på db.no meg litt trist. "Syk Hushovd utsetter sesong-premieren". Ikke at det i seg selv er så galt, men.... Det minner meg på at vintersesongen snart er over :(

Lenke til kommentar
Latias, hvorfor boikotter du hopp?

På grunn av...

1...den østerriske juryen.

2...den østerriske dominansen.

3...den idiotiske "regelen" at man skal starte omgangen på nytt med en gang noen andre enn østerrikerne hopper godt (evt. at østerrikerne hopper dårlig).

4...at man setter ned farten hele tiden, ergo ingen lange hopp.

5...den elendige norske innsatsen, selv om de har forbedret seg fra i fjor.

6...at man gir hopp til Sapporo rett før OL. Ingen reiser dit uansett rett før OL for man har ikke lyst til å forstyrre døgnrytmen. Pluss at man kan slite med jetlag når man er tilbake.

7...???

8...Trenger jeg mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...