DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Juryen tror han er gud og at han alltid hopper bra så de satte ned farten. Men setter man ned nok vil selv den fjotten der slite. Dog, det var fantastisk å se han hoppe 168m, mens de andre hoppet 210m. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Junior-VM viser at vi har en haug med lovende talenter innen langrennsporten. Det lover godt for fremtiden. Norge har vel skrapt med en god del metaller fra det mesterskapet. Endret 31. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Vi tok vel 12 av 24 mulige gull i junior-VM på ski. Det er faen ikke dårlig. EDIT: Vi tok 12/24 MEDALJER, ikke gull, men det er likevel ikke dårlig. Endret 31. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Har sett endel på X-Games i år og det ser ut som USA/Canada stiller sterke i de nye grenene. F.eks i Skicross som er en ny gren tok Canada å skrapte hele pallen. Det er ekstremt mye amerikanere på pallen i alle grener så og si. Tror ikke jeg har sett en gren uten en USA citizen utenfor pallen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 X-Games er mye amerikanere og canadere når det er der borte. Likevel er det norske oppe i toppen i flere av grenene der og. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Ligger ikke hele landslaget på sykehuset da?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Halve i alle fall. Forresten: Det var en norsk en som gikk grundig på tryne i X-Games i fjor og fucket opp noe i ryggen eller noe. Husker ikke helt hva. Uansett, han kom fort tilbake og stilte opp igjen i år. Nok en gang var han uheldig og falt. I fallet ble han påkjørt og truffet i fjeset og rykken og måtte sy 16 sting. Fyren driter uflaks. Endret 31. januar 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe ja jeg så såvidt noe klipp fra den sporten. 5-6 stykker som kjører ned en hinderløype på Snøbrett samtidig. Blir fort massevelt av sånn:D Kanskje best å legge seg bakerst og satse på at alle andre faller, sånn som vår venn kortbaneløperen:) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wait wat? Nytt poengsystem i hopp? Noen som gidder forklare, eller poste en link? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Genialt system hvor de får fratrekk om de har større fart (høyere avsats) og ekstrapoeng for lavere fart. Tilsvarende får de trekk for gode forhold og bonus for dårligere forhold. Jeg har ikke sett det på hopp før skiflygingen nå, men de har hatt det på kombinert hele sesongen. (Hvem ser hopprennet i kombinert uansett. Gjesp!). Usikker på om dette gjelder til OL for hoppgutta. Hadde vært greit om det var slik. Tidligere har jo hopprenn startet på nytt om Evensen gjorde et bra hopp. Juryen har ikke hørt om han, og de er redd for at Gregor Schlierenzauer (usikker på skrivemåten der gitt.. ) skal hoppe bakken ned og knekke tannpirkerbena sine. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Den beste måten å skrive Schlirerndecmxnsdmer er å skrive Sauen. De fleste forstår den. Ellers blir dette systemet som sagt tidligere ikke brukt i OL, så jeg er redd også hopp i OL blir en fiasko. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Den beste måten å skrive Schlirerndecmxnsdmer er å skrive Sauen. De fleste forstår den. Ellers blir dette systemet som sagt tidligere ikke brukt i OL, så jeg er redd også hopp i OL blir en fiasko. Er det samme gjengen med innavla østerrikere som styrer jurien i OL også? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er nok stor sannsynlighet for det. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 På en måte likte jeg den nye måten å fordele poeng på. Om ikke annet førte det til at rennet gikk sin gang, til tross for skiftende vær- og føreforhold. Var en liten pause hvor dem gikk (enda lenger) ned på farta, men da ble det også utdelt dertil bonuspoeng. Men siden dette ikke ser ut til å bli tatt i bruk i OL, er jeg nok redd for at vi vil få nok et fiaskorenn hvor (for å sitere Scheie), de beste får de beste forholda. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Noe mer med vintersport før lekene? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Noe mer med vintersport før lekene? Usikker på den, kan sjekke i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hopp i Klingenthal midt i uka og Willingen til helgen, men du unngår vel hopp mener jeg å ha lest. Endret 1. februar 2010 av Josh Homme Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hopp ja. Dvs. ingenting før OL... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kommer sikkert til å se hopp jeg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg også. Nordmennene begynner å få det til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå